جستجو

فراخوان سومین مسابقه بین المللی چاپ On Paper منتشر شد.

■مهلت: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ■

به گزارش گالری آنلاین این مسابقه پروژه ای برای پیش برد هنر چاپ و گسترش روابط بین هنرمندان چاپگر از سراسر جهان است. .هر هنرمند امکان ارسال یک اثر در ابعاد ۴۰۰ * ۳۰۰  میلی متر را دارد .

تمامی تکنیک ها ی سنتی و نوین مثل لیتوگرافی ، حکاکی ، لیزر و …. به غیر از کار دیجیتالی مورد قبول است.

اثر ارسالی نباید خیلی قدیمی‌و یا برگزیده در مسابقه ای دیگر باشد.

هیئت داوران متشکل  از افراد حرفه ای است که لیستی ۱۰ نفره را اعلام میکنند ‌و در نهایت فرد منتخب از بین این ده نفر انتخاب خواهد شد .

شرکت برای همه آزاد می باشد و هزینه ی ثبت نام نیز ۲۵ یورو است. در صورتی که دانشجوی دانشگاه بارسلونا باشید شرکت در این مسابقه برای شما رایگان است .

جوایز

کار ۱۰ نفر برگزیده در نمایشگاهی در میشیگان آمریکا در ماه جولای سال ۲۰۱۷ نمایش داده میشود و برنده ی نهایی کسی است که از بین این افراد بیشترین رأی را بیاورد و مبلغ ۱۰۰۰ یورو جایزه به وی تعلق میگیرد، همچنین شرکت اواگامی تعداد ۵۰ کاغذ قابل بازیافت به ارزش ۵۰۰ یورو به فرد منتخب هدیه میدهد .

اگر تمایل دارید متن کامل فراخوان و راهنمای گام به گام ثبت نام و ارسال آثار برای مترجم ارسال شود، لطفا عضویت خودتان را در لینک festivart.ir/vip فعال کنید و سپس درخواست خودتان را از طریق نام کاربری تلگرام https://telegram.me/honarpazhouh ارسال کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه