جستجو

فراخوان جشنواره ملی آب و زندگی در رشته های عکس، کاریکاتور و پوستر منتشر شد.

■مهلت: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ■

معرفی جشنواره

نخستین جشنواره ملی آب و زندگی با رویکرد فرهنگسازی معضل بحران آب در بین عموم جامعه، به همت انجمن علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشگاه فردوسی مشهد و سازمانهای مرتبط تحت نظر حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی شامل بخشهای مسابقه عکاسی، طراحی پوستر،کاریکاتور و نمایشگاه آثار برتر در اسفندماه سال جاری برگزار میشود. با توجه به اهمیت آب در لحظه به لحظه زندگی و با توجه به وضعیت کنونی بحران آب باید هرچه سریعتر اقدام به پیاده سازی تدابیر ارائه شده نمود. یکی از ارکان اصلی مقابله با بحران آب مصرف صحیح و به عبارت دیگر اصلاح الگوی مصرف است است. ازجمله راه هایی که میتوان عموم مردم را به سمت مصرف صحیح آب هدایت کرد ایجاد فرهنگ سازی مناسب است. ازاین روجشنواره ملی آب وزندگی قصد دارد در جهت فرهنگ سازی فردبه فرد جامعه برای اصلاح الگوی مصرف آب مسابقاتی را در قالب هنرهای تجسمی برگزار کند. چراکه از هر خانواده اگر یک فرد در بطن بحران آب قرار بگیرد میتواند مبلغی باشدبرای حداقل سایر اعضای خانواده خود و طراحی چنین مسابقاتی راهی است که عموم جامعه به اختیار و علاقه بتواند در بطن این معضل قرار بگیرند.

اهداف جشنواره

  • بالا بردن درک عموم مردم از معضل پیش رو
  • جمع آوری آرشیوی از آثار فرهنگی در خصوص بحران آب و ترویج آن.
  • توسعه ترویج فرهنگ صحیح اصلاح الگو مصرف آب.
  • ارتباط نزدیک و آشنایی عموم جامعه با سازمانهای مردم نهاد و فعال در بخش نجات منابع آب .

جوایز جشنواره

جشنواره ملی آب و زندگی در نظر دارد به ۷۰ اثر برگزیده که از مرحله اول داوری عبور میکنند دیپلم افتخار اعطا کرده و آن اثار را در نمایشگاه از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۵ اسفند ماه سال جاری به دیده عموم بگذارد. و به سه نفر برتر در هر بخش جوایز به ارزش
نفر اول: ۵۰۰ هزار تومان
نفر دوم: ۳۰۰ هزار تومان
نفر سوم: ۱۵۰ هزار تومان
تقدیم می‌کند. همچنین جشنواره در نظر دارد به اثری که بیشترین پسند از نگاه مردم را در صفحه اینستاگرامی جشنواره به خود اختصاص دهد مبلغ ۱۵۰ هزار تومان وجه نقد و دیپلم افتخار به عنوان یاد بود اعطا کند.

برای دریافت آیین نامه مسابقه اینجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه