جستجو
International Design Awards (IDA),

فراخوان چهاردهمین رقابت IDA ۲۰۲۰ منتشر شد.

  • مهلت: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

■ جوایز بین المللی طراحی (IDA) با همکاری جوایز طراحی محصولات اروپایی (ePDA) از طراحان و مبتکران در سراسر جهان دعوت می کند تا استعدادهای خود را در جهت یافتن راه حلهای جدید برای مقابله با بحران جهانی (کرونا ویروس) ارائه نمایند.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ تمامی افراد با استعداد در رشته های معماری ، طراحی صنعتی ،گرافیک ، طراحی داخلی و طراحی مد می توانند در این رویداد شرکت نمایند.

≡ بخش های رقابت امسال:

■ طراحی محصول: ونتیلاتور، تفاوت بین زندگی یا مرگ برای افرادی است که علائم حاد COVID-19 دارند. از طراحان محصول برای طراحی ونتیلاتور یا سایر تجهیزات صرفه جویی در زندگی دعوت می شود که می توانند با هزینه کمتر از ۱۰۰۰ دلار تولید شوند.
■ طراحی داخلی و معماری: چالشی بزرگ که بسیاری در طول این بیماری همه‌گیر با آن روبرو هستند، جداسازی فرد بیمار از اعضای سالم خانواده خود هنگامی که مجبور به ماندن زیر یک سقف هستند. طراحان باید یک راه‌حل ساده، عملی، ابتکاری برای یک محافظ ایزوله جداساز در منزل ارائه دهند که به افراد مبتلا به علائم COVID-19 و سایر افراد امکان می دهد بدون انتقال ویروس به طور همگانی با هم باشند.
■ طراحی گرافیک: شیوه زندگی به‌هم‌پیوسته ما به COVID۱۹ اجازه می‌دهد تا با سرعت بی‌سابقه‌ای در سراسر جهان گسترش یابد، از طراحان گرافیک و تصویرگران دعوت می شود تا طرح‌های خود را برای یک منبع ارسال کنند تا از خودشان محافظت کنند، از گسترش ویروس به دیگران جلوگیری کرده، و یا با اثرات روانی انزوا مقابله کنند.
■ طراحی مد: از آنجا که تعداد موارد تایید شده COVID-19 همچنان رو به افزایش است، برخی متخصصان بهداشتی شروع به بیان این موضوع کرده‌اند که همه ما باید همه ماسک به دست داشته باشیم. از طراحان مد دعوت می شود تا ماسک های شیک و قابل استفاده مجدد یا وسایل محافظ را برای جلوگیری از شیوع ویروس ایجاد کنند.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ هزینه ها برای افراد حرفه ای و دانشجویان متفاوت است.

≡ جوایز:

■ طراحی محصول: مبلغ ۵۰۰۰ دلار کمک هزینه برای تولید نمونه اولیه
■ طراحی داخلی و معماری: مبلغ ۵۰۰۰ دلار کمک هزینه
■ طراحی گرافیک: مبلغ ۲۰۰۰ دلار کمک هزینه
■ طراحی مد: مبلغ ۲۰۰۰ دلار کمک هزینه

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه