جستجو
فراخوان کارتون هفتمین دوره رقابت های نفوذ و دفاع در فضای مجازی

فراخوان کارتون هفتمین دوره رقابت های نفوذ و دفاع در فضای مجازی منتشر شد.

■مهلت: آذر■

در این بخش از رقابت‌ها، علاقه‌مندان می‌توانند آثار طراحی شده‌ی خود را به صورت پوستر یا کاریکاتور با محتوایی در حوزه‌ی امنیت ارسال نمایند.

هدف این بخش، تولید اثرهایی است که با هدف آگاهی‌رسانی امنیتی به مخاطبان عام ایجاد می‌شوند. چالش اصلی در این بخش، که انتخاب اثرها نیز بر اساس آن صورت می‌پذیرد، ایجاد یک اثر خلاقانه، جذاب و موثر است که حاوی پیامی ساده درباره‌ی یک یا چند موضوع مهم در حوزه‌ی امنیت اطلاعات در جامعه باشد. شرکت‌کنندگان می‌توانند پیامی تصویری و گرافیکی را در خصوص هر یک از مباحث امنیتی مطرح در فضای تبادل اطلاعات ارایه دهند.

در صورتی که آثار دریافتی در این بخش از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار باشد، آثار در دو بخش پوستر و کاریکاتور به صورت مجزا به نمایش گذاشته شده و آثار برتر به صورت مجزا در هر یک از این دو بخش از بین آرای شرکت‌کنندگان انتخاب خواهد شد. از این رو شرکت‌کنندگان در این بخش می‌توانند آثار خود را با توجه به نوع اثر (پوستر یا کاریکاتور) در یکی از این دو بخش به رقابت ارایه نمایند.

شرایط ارسال اثر

توضیح ۱: آثار ارسالی نباید تاکنون در هیچ نمایشگاهی نمایش داده شده باشند.

توضیح ۲: بر روی آثار ارسالی نباید نام طراح یا شرکت درج شده باشد.

توضیح ۳: آثار ارسالی در دو مرحله در سایت بارگذاری می‌شوند. در مرحله‌ی اول اثر ارسالی باید در سایز ۱۷۵۰*۱۲۵۰ پیکسل با حداکثر حجم ۲ مگابایت باشد.

توضیح ۴: آثاری که توسط کمیته‌ی داوران مورد تایید قرار می‌گیرند پس از اعلام به صاحب اثر، باید دوباره و با شرایط «توضیح ۵» در سایت بارگذاری شوند.  

توضیح ۵: آثار ارایه‌شده در مرحله‌ی دوم باید در سایز ۷۰۰۰*۵۰۰۰ پیکسل با حداکثر حجم ۱۰ مگابایت باشند.

توضیح ۶: مالکیت آثار ارسال‌شده متعلق به مرکز آپا شریف است. در صورتی که صاحب (صاحبان) اثر مایل نباشند که حق مالکیت را به آپا شریف واگذار نمایند، برای ارایه‌ی اثر خود در رقابت باید هزینه‌ی ثبت‌نام پرداخت نمایند.

آثار ارایه‌شده در این بخش در مرحله‌ی اولیه توسط تیم داوری این دوره از رقابت بررسی می‌شوند. نتیجه‌ی داوری از طریق پست الکترونیکی به اطلاع صاحبان اثر رسیده و صاحبان آثار برگزیده باید نسخه‌ی اصلی فایل خود را در زمان مقرر در سایت بارگذاری نمایند.

آثار منتخب در طول برگزاری رقابت‌ها از روز دوشنبه ۶ تا چهارشنبه ۸ دی‌ماه نمایش داده شده و برای انتخاب اثر برتر به رای عمومی گذاشته می‌شوند. رای‌گیری برای انتخاب آثار برتر تا ۱ ساعت پیش از مراسم پایانی ادامه خواهد داشت و پس از شمارش آرا،  آثار برتر در مراسم پایانی معرفی می‌شوند.

به اثر برگزیده در بخش کاریکاتور و پوستر، در مراسم اختتامیه‌ی این دوره از رقابت‌ها که در روز چهارشنبه ۸ دی‌ماه برگزار می‌شود، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس این دوره از رقابت‌ها، جایزه‌ی نقدی زیر نیز اهدا خواهد شد.

  • منتخب اول: ۱.۵ میلیون تومان

معرفی فراخوان: ایران کارتون

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه