جستجو

فراخوان کتاب سال تجسمی حوزه هنری استان سمنان منتشر شد.

  • مهلت: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

■ فراخوان کتاب سال تجسمی استان سمنان در رشته‌های پوستر، کاریکاتور، تصویرسازی و عکس از سوی حوزه هنری استان سمنان منتشر شد.

  • بر اساس این گزارش، فراخوان کتاب سال تجسمی استان سمنان با دو موضوع: «نگاه اکنون به انقلاب  اسلامی (چهل‌سالگی انقلاب اسلامی)» درخصوص توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی طی سی‌ونه سال گذشته در حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و «حمایت از کالای ایرانی» درباره ترویج فرهنگ حمایت از تولید و مصرف کالای ایرانی، ترویج فرهنگ و سبک زندگی ایرانی – اسلامی با زبان گویای هنر، به‌کارگیری ابزار قدرتمند هنر در توسعه و تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی، فراهم آوردن بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومت، قاچاق کالا و … منتشر شده است.

≡ شرایط شرکت در مسابقه

  • شایان ذکر است، تکنیک و شیوه اجرای آثار آزاد است و هر هنرمند می‌تواند هر تعداد اثر به شرط تطابق با موضوعات فراخوان در اندازه‌های۴۰*۳۰ یا ۷۰*۵۰  ارسال کند که به تمامی آثار خلق شده و ارسالی در هر رشته پس از انتخاب و تایید نهایی، حق‌التصویر پرداخت می‌شود و آثار منتخب در کتاب سال تجسمی استان سمنان چاپ خواهد شد.

≡ راه های ارتباطی

  • همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۲۱۱۰۵ داخلی ۲۰ دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان تماس گرفته و یا به سایت حوزه هنری استان سمنان مراجعه کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه