جستجو
پوستر فراخوان گرنت IARTS ویژه هنرمندان و پژوهشگران فعال در زمینه منسوجات هند

فراخوان گرنت IARTS ویژه هنرمندان و پژوهشگران فعال در زمینه منسوجات هند منتشر شد.

  • مهلت: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراخوان The IARTS Textiles of India Grant توسط «موزه سلطنتی اونتاریو/ROM» برگزار می شود و از پروژه‌های مرتبط با هنر نساجی هند حمایت می‌کند. این گرنت هر دو سال یکبار به ارزش ۱۵,۰۰۰ دلار کانادا به فردی در هر نقطه‌ای از جهان اهدا می شود که پروژه ای برای بهبود دانش درباره نساجی، لباس و پوشاک هند داشته باشد. متقاضیان می‌توانند از محققان، کارآموزان، مدرسان، رهبران اجتماعی، هنرمندان و علاقمندان باشند. پروژه‌ها می‌توانند مبتنی بر تحقیقات و یا خلاقانه باشند و باید به نگهداری، مستندسازی، تشویق، بهبود، تفسیر یا احیای هنرهای نساجی هند در جهت افزایش آگاهی انتقادی درباره تاریخ و/یا آینده آنها کمک کنند. این گرنت از طریق حمایت از چنین فعالیت‌هایی، در جهت تشویق درک فرهنگی، همکاری‌های نهادی و مشارکت عمومی ارزشمند است. جایزه می تواند به یک فرد یا گروهی از افراد بالای ۱۸ سال از هر کشوری تعلق بگیرد.

درباره گرنت

با الهام از یک حامی پرشور موزه سلطنتی اونتاریو، صندوق Textiles of India Fund برای همیشه شکوه و تأثیر هنرهای نساجی هند را گرامی می‌دارد. این صندوق به افتخار آرتی چانداریا/Arti Chandaria (۱۹۶۰–۲۰۱۵) ایجاد شده که عشق اصلی او نساجی بود؛ آثاری که هر کدام از آن‌ها داستانی داشتند. آرتی در بمبئی متولد شد و ابتدا توسط کسب و کار صادرات نساجی پدرش تحت تأثیر قرار گرفت. به عنوان یک کانادایی جدید، او جامعه را تحریک کرد تا موسسه Curatorship of South Asian Visual Culture، گالری Sir Christopher Ondaatje South Asian Gallery و تأمین منابع برای خریدهای جدید را با مبلغ ۳ میلیون دلار ایجاد کند. «IARTS» نام یک خبرنامه هنری اجتماعی بود که او تأسیس کرده بود. او همیشه خوشحال بود که چگونه در این نام «هنر» و حروف نام خودش وجود داشت.

مراحل جایزه

۱- پروژه ای در مورد منسوجات هندی که می تواند شامل تحقیق در هر موسسه یا مجموعه ای، کار میدانی، کارآموزی، فعالیت های احیا، کار خلاقانه یا تفسیر باشد. جایزه ایم بخش حداکثر ۱۵۰۰۰ دلار است.

۲- یک برنامه عمومی مرتبط با پروژه ارائه شده در تورنتو، کانادا یا به صورت آنلاین در پایان دوره جایزه، که می تواند شامل یک سخنرانی یا کارگاه آموزشی، یک اثر منتشر شده، یک نمایشگاه آنلاین یا ابتکار، یک اینستالیشن، یک اجرا یا هر ترکیبی از این موارد باشد. جزئیات این برنامه را می توان پس از اعطای کمک هزینه با کارکنان موزه بیشتر در میان گذاشت. در درخواست ارسالی شما، ما علاقه مند به دیدگاه شما برای یک ارائه عمومی هستیم که می تواند تا پایان دوره کمک هزینه جمع آوری شود. حداکثر ۷۰۰۰ دلار برای این قسمت درنظر گرفته شده که جدا از کمک هزینه ۱۵۰۰۰ دلاری است. بودجه برنامه مستقیماً توسط ROM اداره می شود. لطفاً توجه داشته باشید که برپایی نمایشگاه فیزیکی در بودجه پیش بینی نشده است. ROM می تواند دعوت نامه برای سفر به تورنتو ارائه دهد اما نمی تواند ویزا را تضمین کند. متقاضیان بین المللی باید از ۴-۶ ماه قبل برنامه ریزی کنند. اگر اثر تولید شده با استفاده از این گرنت تولید شود، موزه حق دارد که اولویت خرید آن را داشته یا نداشته باشد.

معیارهای انتخاب جایزه

  • رزومه تأیید کننده درگیری و علاقه‌ی متقاضی به نساجی‌های هند
  • اصالت و نوآوری پروژه، به ویژه در جهت دیدگاه‌ها، منابع یا روش‌های جدید در زمینه‌ی نساجی‌های هند
  • سختی و دقت پروژه
  • مراقبت و روشنی اهداف و طراحی پروژه
  • قابلیت اجرایی پروژه در زمان و بودجه مشخص شده، و آمادگی متقاضی برای انجام پروژه
  • مشارکت پروژه در توسعه شخصی یا حرفه‌ای متقاضی
  • تأثیر پروژه بر جمعیت و جوامع گسترده
  • نامه‌های حمایتی

موارد مورد نیاز

  • برای فرم درخواست DOC یا PDF اینجا را کلیک کنید.
  • فرم درخواست تکمیل شده سال ۲۰۲۴ در حداکثر ۷ صفحه.
  • رزومه ۲ صفحه‌ای برای متقاضی(های) اصلی. در صورت وجود بیش از یک متقاضی اصلی، لطفاً تعیین کنید که کدام فرد مسئول ارتباطات، گزارش‌دهی و بودجه‌بندی خواهد بود.
  • نامه(های) حمایتی از نهادها، سازمان‌ها یا افرادی که قصد دارید با آنها پروژه را انجام دهید. اگر با سازندگان همکاری می‌کنید، مطمئن شوید که پروژه به همراه آنها تولید مشترک می شود(به این معنی که آنها در فرآیند تولید و اجرای پروژه دخالت و مشارکت داشته‌اند).
  • ۲ نامه مرجع در حمایت از پروژه و متقاضی(های) اصلی، به صورت جداگانه و به صورت مستقیم به آدرس ایمیل iarts@rom.on.ca تا زمان مقرر ارسال شود.

هزینه شرکت در مسابقه

  • رایگان است.

پوشش هزینه ها

  • کمک هزینه ۱۵۰۰۰ دلاری کانادا به پروژه پیشنهادی منتخب داده می شود. این کمک هزینه می تواند برای هزینه های مستقیم مربوط به پروژه مانند حمل و نقل، ویزا، اقامت، لوازم، تجهیزات استفاده شود. هزینه خدمات حرفه ای (مانند فیلمبردار، مترجم) تا سقف ۵۰۰۰ دلار مجاز است. متقاضیان بدون اشتغال تمام وقت مجاز به کمک هزینه تا سقف ۵۰۰۰ دلار هستند. لطفاً توجه داشته باشید که از شما خواسته می‌شود که گزارشی را در مورد نیمی از دوره کمک هزینه ارسال کنید و در پایان دوره کمک هزینه به همراه اصل رسیدها، در پایان دوره کمک مالی، حسابی در مورد نحوه هزینه‌کردن وجوه کمک هزینه پروژه مورد نیاز خواهد بود. لطفاً توجه داشته باشید که شما باید یک گزارش در نیمه‌ی مدت گرنت و در پایان دوره‌ی گرنت نیز گزارشی از نحوه صرف هزینه‌های پروژه‌ی گرنت در صورت امکان با ارائه رسیدهای اصلی ارائه کنید. این جایزه سفر برای دانشجویان متقاضی، هزینه‌های برپایی نمایشگاه در موزه یا افزایش حقوق عادی را پوشش نمی‌دهد.

لینک های مرتبط

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه