جستجو

فراخوان اقامت هنری مرکز هنر ABRONS برای هنرمندان رشته های نمایشی و اجرا کار به روزهای پایانی نزدیک می شود.

■ مهلت: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ■

مرکز هنر ABRONS فراخوان جایزه هنری « AIRspace Grant program» خود را که در آن به ۵ هنرمند تازه کار در رشته های هنری دارای حرکت مانند تئاتر و اجرا (پرفورمنس)، اقامت زمانی داده می شود؛ منتشر کرده است. در این برنامه ۱۵۰ ساعت تمرین در هر یک از چهار استودیوی مرکز، امکان ارائه آثار در حال پیشرفت در طول دوره اقامت و فرصت های پیشرفت حرفه ای دیگر در نظر گرفته شده است.

■ پنلی از اعضای مرکز هنر Abrons و هنرمندان مدعو و حرفه ای های هنر، ۵ هنرمند/همکار را از طریق مراحل بررسی درجه بندی شده انتخاب خواهند کرد. تقاضا ها بر اساس واجد شرایط بودن، نمونه کارهای ارسال شده و موارد ذکر شده در تقاضانامه انتخاب می شوند. امکان دارد از برندگان نهایی برای یک مصاحبه شخصی یا تلفنی با مدیر اجرایی برنامه ها دعوت شود.

≡ اطلاع رسانی ها
■ بعد از ثبت کامل تقاضا و فرم ثبت نام پیام تأییدی از SlideRoom دریافت خواهید کرد. به همه شرکت کنندگان بعد از انتخاب پنل داوری در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷ ایمیل ارسال می شود.

≡ ارسال سوال
■ اینجا کلیک کنید و به مدیر اجرایی برنامه ایمیل ارسال کنید.

≡ کسب اطلاعات بیشتر
■ برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه