جستجو
پوستر فرم جدید مجوز کار برای دفاتر طراحی گرافیکفرم جدید مجوز کار برای دفاتر طراحی گرافیک

انجمن صنفی طراحان گرافیک فرم جدید مجوز کار برای دفاتر طراحی گرافیک را منتشر کرد.

  • انجمن صنفی طراحان گرافیک طی خبری در وبسایت خود اعلام کرد به اطلاع اعضا و همکاران ارجمند میرساند، پیرو سیاستهای پیشین، انجمن برحسب درخواست اعضایی که دارای دفاتر طراحی گرافیک با ضوابط مورد تایید انجمن میباشند، اقدام به دریافت مجوز کار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مینماید. از کلیه ی اعضای محترمی که چنین درخواستی دارند، تقاضا میشود برای دریافت فرم جدید به سایت انجمن مراجعه کنند و پس از تکمیل و پرداخت هزینهی مربوطه تا پایان آبانماه سال جاری آنرا به دفتر انجمن تحویل دهند.
  • توجه: پس از مذاکره با نهاد مربوطه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱) مدت اعتبار این مجوزها از یک سال به سه سال تبدیل شده است، لذا همکاران نیاز به تمدید سالانه آن ندارند. ۲) هزینه بازدید از دفتر، دریافت مجوز تا تحویل آن به متقاضیان با توجه به زمان اعتبار و شرایط جدید نسبت به گذشته افزایش یافته است و برابر دو میلیون و پانصد هزار ریال است.
  • واحد امور صنفی
  • هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

[irp]

برای دریافت فرم جدید بازدید دوره ای دفاتر کار طراحی گرافیک اینجا کلیک کنید.

  • توضیح مهم: ضروریست اصل فرم بازدید پس از تکمیل حضورأ یا از طریق پیک به دفتر انجمن تحویل داده شود (هزینه پیک با فرستنده است).

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه