جستجو

■ گالری آنلاین آرتیبیشن ابتکاری برای پاسخ به خلا فرهنگی، هنری و اقتصادی در فضای مجازی است.
■ در بهار سال ۱۳۹۳ آرتیبیشن با نگاهی نو به نمایش، خرید و فروش آثار هنری، پژوهش و اطلاع‌رسانی رخدادهای هنری، معرفی هنرمندان جوان به دنیای هنر و حمایت از آنان در بازارهای داخلی و بین‌المللی، در قالب نهادی خصوصی و پویا شروع به فعالیت نمود.
■ این گالری با ایجاد بستر مناسب و مطمئن در سطح بین‌الملل، امکان همکاری گسترده‌ با گالری‌ها، مجموعه‌داران، خریداران آثار هنری و هنردوستان را فراهم و روند خرید و فروش آثار هنری، از جمله نقاشی، مجسمه، خوشنویسی، نقاشی‌خط و عکس را راحت‌تر و ایمن‌تر کرده است.
■ آرتیبیشن سعی دارد با حمایت درخور از هنرمندان، آن‌ها را با خاطری آسوده برای خلق آثار هنری یاری رساند. با پیشبرد این هدف، هنرمند به‌راحتی و بدون تحمیل هزینه می‌تواند در آرتیبیشن عضو شده و پس از تائید کارشناسان، اطلاعات آثار خود را برای نمایش و فروش ثبت نماید. بدین ترتیب با معرفی و نشر آثار هنرمندان به گالری‌ها و مجموعه‌داران داخلی و بین‌المللی از طریق بستر فضای مجازی، رشد چشم‌گیری در ترویج و شناسایی آثار هنرمندان و موفقیت آنان داشته است. همچنین هنرمندان از طریق آرتیبیشن به حراجی‌ها، گالری‌ها و آرتفرهای معتبر دنیا برای برگزاری نمایشگاه و فروش آثار خود معرفی و متصل می‌شوند.
■ آرتیبیشن برای هر هنرمند صفحه‌ای اختصاص داده است تا با مدیریت و نظارت بر صفحۀ خود بتوانند مجموعۀ آثارخود را به همراه توضیحات و اطلاعات در معرض نمایش عموم قرار داده و به ترویج هنر خود و جذب مخاطبان گسترده‌تر بپردازند.

  • ■ کانال تلگرام: @artibition
  • ■ سایت آرتیبیشن: artibition.net

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه