جستجو

≡ سلسله نشست های تجزیه و تحلیل فیلم با عنوان «نما به نما» توسط باشگاه خانه عکس و تصویر مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار می شود. ≡

■نوزدهمین هفته: «بدنام»■
■با حضور «استاد حمیدرضا حافظی»■

بیست و یکمین نوبت از سلسله جلسات «تجزیه و تحلیل فیلم؛ نما به نما»، از سری برنامه‌های باشگاه خانه عکس و تصویر مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی، این هفته، سه‌شنبه ۱۴ دی، ساعت ۱۷، به بررسی فیلم سینمایی بدنام (Notorious) ساخته آلفرد هیچکاک، خواهد پرداخت.

در این برنامه که با حضور مدرس و پژوهشگر سینما، حمیدرضا حافظی برگزار می‌گردد؛ به این فیلم از جنبه زیبایی‌شناسی تصویر و بررسی نماهای موجود پرداخته خواهد شد.

حمیدرضا حافظی، مدرس، پژوهشگر، نویسنده و کارگردان سینماست که در کارنامه خود نویسندگی و کارگردانی چندین عنوان انیمیشن، تله‌فیلم و فیلم سینمایی را دارد و نامزدی و دریافت جوایز جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی از افتخارات اوست. برگزاری بیش از ۷۰ عنوان دوره و کارگاه آموزشی و همچنین سمینارهای تخصصی در سراسر ایران، در کنار تألیف آثاری شاخص مرتبط با حوزه هنرهای تصویری و سینما، از زمره تجربیات وی می‌باشد. اثر اخیر او با عنوان «زیبایی‌شناسی تصویر در سینما و تلویزیون» که توسط مرکز پژوهش‌های سازمان صدا و سیما منتشر گردیده، پس از رونمایی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال جاری، با استقبال خوب مخاطبان مواجه گردید.

لازم به ذکر است باشگاه خانه عکس و تصویر مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی، هر هفته، سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۷ الی ۲۰، در سالن همایش‌های مؤسسه برگزار می‌شود و به صورت هفتگی، با عناوین و موضوعات متنوعی به مخاطبان این خانه عرضه می‌گردد. حضور کلیه علاقه‌مندان عرصه عکس و تصویر در این سلسله جلسات آزاد است.

 

  • ■ زمان: ۱۴ دی ■
  • ■ ساعت برگزاری: ۱۷- ۲۰ ■
  • ■ مکان برگزاری: سالن همایش های موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی ■

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه