جستجو

دومین جشنواره ملی «جامعه + من» با محوریت ویژه «عفو و گذشت»

■ مهلت: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ■

 دومین جشنواره ملی «جامعه + من» با محوریت ویژه «عفو و گذشت» ۷ اسفند سال جاری در ارومیه با هدف پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ترویج فرهنگ عفو و گذشت برگزار می شود. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان غربی در خصوص اهداف و سیاستهای برگزاری این جشنواره گفت: نظر به اینکه فرهنگ هر جامعه هویت و موجودیت آن جامعه را تشکیل می‌دهد و فرهنگ، نظامی از باورها و ارزش ها و نمادهایی است که در یک جامعه از گذشته تا امروز برای تعامل افراد آن جامعه وجود داشته است. وی افزود: فرهنگ پدیده ای پویاست و همواره در تحول و تکامل و از منابع مختلفی تغذیه می کند و بخصوص نخبگان جامعه در بارورشدن آن نقش مهمی دارند. هنرمندان بخشی از نخبگان هستند و تاثیر آن ها در فرهنگ جامعه ، به دلیل اینکه با احساسات و عواطف افراد سرو کار دارند، بارزتر و سریع تر است. در این مسیر تولیدات هنری در قالب های مختلف ، از یکسو به مخاطب جهت فکری و روش زندگی را القاء می کنند و از سوی دیگر ممکن است باعث تولید ایده های جدید شوند که این ایده ها هم می توانند در آثار هنری بعدی متجلی گردند. لذا با اعتقاد به نقش بی بدیل هنر در فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی و نظر به برگزاری موفق نخستین جشنواره ملی «عفو و گذشت» در سال ۹۳ و نخستین جشنواره «جامعه + من » در سال ۹۲ ، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان غربی دومین جشنواره ملی «جامعه + من» را با محوریت ویژه «عفو و گذشت» در ۷ اسفند ۱۳۹۵ برگزار می نماید.

 علیزاده در خصوص نحوه برگزاری جشنواره اعلام داشت: این جشنواره با مشارکت نهادهای مختلف فرهنگی استان آذربایجان غربی در دو سطح   استانی (مقطع سنی کودکان و نوجوانان در محورهای عکس نوشته و اینفوگرافی) و سطح ملی ( بزرگسالان، در محورهای اینفو گرافی ،پوستر،عکس نوشته و کاریکاتور ) در موضوعات ۱- عفو و گذشت ۲- پیشگیری از خشونت و کنترل خشم ، ۳- تحکیم بنیاد خانواده، ۴- پیشگیری از توهین و تهدید، ۵- آسیب های فضای مجازی ، ۶- ارتقا فرهنگ ترافیک ، ۷- پیشگیری از اعتیاد به مواد صنعتی،۸- پیشگیری از کلاهبرداری، ۹- پیشگیری از تصادفات درون شهری و برون شهری ، ۱۰- رعایت حقوق شهروندی در ۷ اسفند ۱۳۹۵ در سالن فرهنگی هنری شمس ارومیه با تقدیر از نفرات برگزیده و تلاشگران عرصه ترویج فرهنگ عفو و گذشت برگزار خواهد شد. و علاقمندان جهت شرکت در جشنواره تا آخر بهمن ماه سال جاری فرصت خواهند داشت تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در بلوار شهید باهنر – ساختمان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم – طبقه سوم – دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

 علیزاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و رئیس جشنواره درخصوص اسامی مسئولین برگزاری جشنواره در کمیته های مختلف اعلام داشت: آقایان سجاد معین فر به عنوان دبیر اجرایی جشنواره، فرید فولادی مسئول کمیته مالی و پشتیبانی، عبدالسلام معروفی سردبیر هفته نامه کوشا و مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات و سعید اله رحیملو مسئول دبیرخانه جشنواره انتخاب گردیدند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه