جستجو

فراخوان بین المللی جشنواره فیلم کوتاه +PLURAL جوانان سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ■

■ در دنیایی که اغلب با ناشکیبایی و تقسیم بندی های فرهنگی و دینی مشخص می شود، جوانان به عنوان عوامل قدرتمند تغییر اجتماعی شناخته شده اند. این جشنواره جوانان را تشویق می کند تا از طریق تولید فیلم به چالش ها و فرصت های کلیدی مربوط به انسجام اجتماعی، یکپارچگی، ادغام مهاجران، احترام به هویت، تنوع، حقوق بشر و بیگانه هراسی در سطح ملی و بین المللی بپردازند.
■ رویداد +PLURAL با ارائه انواع سکوهای رسانه ای و شبکه های انتشار از جمله: پخش برنامه ها، جشنواره ها، کنفرانس ها و رویدادها در سراسر جهان از جوانان حمایت می کند.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ از تمامی جوانان تا ۲۵ سال سن از سراسر جهان، دعوت می شود تا در این رقابت شرکت نمایند.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ اتحادیه تمدن های سازمان ملل UNAOC و سازمان بین المللی مهاجرت IOM از جوانان سراسر جهان دعوت می کند تا ویدئوهای نوآورانه و خلاقانه ای با موضوع مهاجرت، تنوع و مشارکت اجتماعی ارائه نمایند.

≡ شرایط آثار:

■ علاقه مندان می توانند فیلم های کوتاه ۵ دقیقه ای خود را برای جشنواره فیلم کوتاه جوانان +PLURAL ارائه دهند.

≡ هزینه ثبت نام:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ هر سال از سال ۲۰۰۹، سه نفر از شرکت کنندگان توسط هیئت داوران انتخاب می شوند و از آنان دعوت می شود تا برای حضور در مراسم دریافت جوایز به سازمان ملل در نیویورک سفر کنند‌. تمامی هزینه ها بر عهده برگزارکنندگان این رقابت است).
■ علاوه بر سه برنده جایزه بین المللی، هیئت داوران یک اثر را برای جایزه ویژه «جلوگیری از بیگانه هراسی»، انتخاب خواهند کرد. که برنده این جایزه هم برای دریافت می تواند به نیویورک سفر کند تا در مراسم اهدای جوایز در ستاد سازمان ملل نیویورک شرکت نماید.
■ جوایز و فرصت های حرفه ای برای بیش از ۲۰ فیلم برتر در نظر گرفته شده است. تمامی برندگان دعوت خواهند شد تا اثر خود را در جشنواره فیلم، ویدئو، کنفرانس ها و رویدادهای سراسر جهان ارائه دهند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه