جستجو

فراخوان بین المللی طراحی درپوش نوشابه شرکت bologna منتشر شد.

  • مهلت: ۱۱ تیر ۱۳۹۸

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین، این مسابقه به دنبال ایده های نوآورانه در طراحی درپوش نوشابه است که ضمن ایجاد یک محصول سرگرم کننده به آسانی باز شود.

معرفی شرکت:

شرکت bologna (ایتالیا) در سال ۱۹۳۹ با اسم “Ditta Angelo Pelliconi” به عنوان متخصص در تولید در نوشابه های پرسی شناخته شده و اکنون یکی از رهبران جهانی در زمینه بسته بندی برای صنایع غذایی و آشامیدنی است. این شرکت به طور مداوم در حال گسترش کسب و کار خود بوده است و درحال حاضر پنج کارخانه تولیدی در چهار قاره دارد: دو کارخانه در ایتالیا یکی در قاهره (مصر)؛ یکی در ایالات متحده، و آخرین کارخانه در سال ۲۰۱۶ در چین افتتاح شد. همچنین پنج شعبه تجاری بین المللی وجود دارد که به لطف آن Pelliconi یک شبکه فروش و توزیع گسترده ایجاد کرده است که این گروه می تواند به یکی از بزرگترین تولید کننده ها و صادرکنندگان درب بطری در سراسر جهان تبدیل شود. pelliconi در حال حاضر دارای ظرفیت تولید سی میلیارد درپوش و بکار گیری پانصد نفر در سراسر جهان با درآمدی در حدود ۱۵۰ میلیون یورو در سال است.

دستورالعمل های کاربردی برای طراحی:
  • برای تحقق صحیح پیشنهادات خود، دستورالعمل های زیر را در نظر بگیرید.
    • توصیف محصول: درپوش هایی که پیشنهاد می کنید، باید به راحتی بدون نیاز به استفاده از درب بازکن بطری یا مشابه آن باز شود. درپوش ها برای بطری های استاندارد برای اندازه های نوشابه یا سایر نوشیدنی ها استفاده می شود. علاوه بر رعایت کردن این موارد، درپوش ها را باید طوری طراحی کرد که تجربه ای سرگرم کننده و کنجکاوانه برای مصرف کننده ایجاد کند.
    • نحوه استفاده: کاربر باید بتواند با استفاده از حرکات بی نظیر، بدون استفاده از بطری بازکن، درپوش را آزاد کند. شما آزادانه میتوانید راه های دیگری را برای این کار پیشنهاد کنید، و همچنان مطمئن شوید که انجام آن برای مصرف کننده در هر شرایطی امن و آسان است.
    • اشکال: جنبه های مربوط به ارگونومی و شهودی بودن استفاده را در نظر بگیرید، که باید از طریق طراحی درپوش، با درنظر گرفتن تسهیل باز شدن آن، اعمال شود.
    • اندازه: درپوش باید با بطری هایی با دهانه ی ۲۶mm یا ۲۹mm سازگار باشد. در فایل های material میتوانید فایل ۳D دو دهانه ی استاندارد ( neckfinish-۲۶mm.step و neckfinish-۲۹mm.step ) را پیدا کنید که می توانید از آن برای شروع ساخت درپوش خود استفاده کنید،
    • مواد: شما در پیشنهاد دادن درباره تک جنسی بودن یا استفاده از چند مواد برای ساخت درپوش ها میتوانید آزادانه عمل کنید، البته مواد مورد استفاده باید از مواد زیست محیطی در دسترس باشد و قابل بازیافت بودن آن باید درنظرگرفته شود. برای دریافت ایده از موادی که در حال حاضر Pelliconi در درپوش Maxi P-۲۶ استفاده میکند، نگاهی به موارد ارائه شده در پوشه ی material داشته باشید.

جدول زمانی مسابقه:

  • مرحله ثبت نام و آپلود: ۲nd April ۲۰۱۹ – ۲nd July ۲۰۱۹ (۱۳ فروردین الی ۱۱ تیر ۹۸)
  • رای گیری از مشتریان: from ۲nd July ۲۰۱۹
  • اعلام برنده: تا پایان ماه سپتامبر ۲۰۱۹

جایزه:

  • ۴۰۰۰ یورو: برای یک نفر
  • انتخاب برنده توسط Pelliconi در نتیجه یک ارزیابی بی قید و شرط و با توجه به اصالت، امکان پذیری و سازگاری با موارد دیگری انجام میپزیرد.
لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه