جستجو
زیباسازی شهر تهران

فراخوان جشنواره تخم مرغ های نوروزی توسط سازمان زیباسازی شهر تهران منتشر شد.

■ مهلت: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ■

سازمان زیباسازی شهر تهران در پیشواز از بهار ۱۳۹۶ و هم زمان با برگزاری سالانه هنرهای شهری بهارستان، سومین جشنواره هنری تخم مرغ های نوروزی را در دو بخش حرفه ای و دانشجویی برگزار می نماید. این جشنواره با هدف خلق آثار هنری به روش یکی از رسوم بومی ایران جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه و زینت بخشی به فضای شهری در ایام نوروزاز طریق مشارکت هنرمندان رشته های تجسمی، برگزار می شود.

ارکان جشنواره :

رییس جشنواره: دکتر عیسی علیزاده

دبیر جشنواره: میثم اربابون

هیات داوران: خسرو خسروی، کیانوش غریب‌پور، کاظم چلیپا، علی ذاکری، محمد علی بنی‌اسدی

مشخصات جشنواره :

همانگونه که گفته شد این دوره شامل دو بخش حرفه ای و دانشجویی می باشد. تفاوت این دو بخش در سطح حرفه ای، نوع قضاوت ومبلغ هدیه وروودی آن می باشد. این دوره نیز ماننددوره های قبلی احجام تخم مرغ شکل به ابعاد ۱۵۰ سانتی متر ارتفاع و قطر ۱ متر آماده اجرای ایده های برگزیده هنرمندان خواهد بود. ایده پردازی می تواند برای همه تکنیک ها با انواع رنگ یا پیوست هرنوع تکنیک تجسمی روی حجم تخم مرغ طراحی شود. اجرای آثار در فضای باز و مکان های عمومی خواهد بود که دبیرخانه رویداد به هنرمندان اعلام خواهد کرد. آوردن رنگ، قلم مو و کلیه ابزار به عهده هنرمندان و پشتیبانی به عهده سازمان می باشد.

شرایط شرکت:

در بخش حرفه ایتمامی هنرمندان رشته های تجسمی (نقاشی،گرافیک و تصویر سازی، مجسمه سازی …) می توانند در این جشنواره شرکت نمایند .هر هنرمند میتواند حداکثر ۳ طرح را به دبیر خانه ارسال نماید.

بخش دانشجویی مختص دانشجویان رشته های هنری در مقاطع تحصیلی دانشگاهی تا کارشناسی ارشد است.

نحوه ارائه آثار:

متقاضیان می توانند با مراجعه به دبیر خانه فرم ثبت نام (فرم ۱و۲) را همراه با فایل تایپی و تصاویر آثارو برروی CD با فرمت JPEG و کیفیتDPI ۳۰۰ به دبیر خانه تحویل نمایند. تصویر ماکت یا طرح به صورت سه بعدی اختیاری می باشد. اندازه پرینت فرم شماره ۱ در قطع A4 و پرینت فرم شماره ۲ در قطع A3 می باشد.

متقاضیان شرکت در بخش دانشجویی در فرم ثبت نام (متقاضی شرکت در بخش دانشجویی هستم.) را علامت بزنند و کپی کارت دانشجویی را پیوست فرم ثبت نام کنند.

برای دریافت فرم های ثبت نام اینجا و اینجا راکلیک کنید.

گاه شمار فراخوان:

– مهلت ارسال آثار تا۲۰ بهمن ۱۳۹۵

– تاریخ اجرا تا قبل از ٢۵ اسفند (تاریخ دقیق متعاقبا اعلام خواهد شد.)

هدیه ورودی جشنواره :

به کلیه هنرمندان منتخب در بخش حرفه ای که آثار خود را در جشنواره را اجرا نمایند مبلغ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بعنوان هدیه ورودی ، گواهی شرکت و کتاب جشنواره تعلق خواهد گرفت.

به کلیه هنرمندان منتخب در بخش دانشجویی که آثار خود را در جشنواره را اجرا نمایند مبلغ ۷٫۵۰۰٫۰۰۰ریال بعنوان هدیه ورودی ، گواهی شرکت و کتاب جشنواره تعلق خواهد گرفت.

مکان برگزاری :

در چند موقعیت عمومی شهر تهران که متعاقبا اعلام خواهد شد.

مقررات:

– به هنرمندانی که به دلایل شخصی از ادامه اجرای کار خودداری کنند و یا موفق به اتمام کار در زمان جشنواره نشده و یا کیفیت اجرایی مطلوب و متناسب با طرح نداشته باشند، مبلغ ورودی تعلق نخواهد گرفت.

-کلیه آثار خلق شده در ایام نوروز در فضا های عمومی شهر تهران به نمایش گذاشته می شود.

-در صورتی که عدم اصالت طرحی در هر مرحله از جشنواره محرز شود اثر از دور جشنواره حذف شده و مسئولیت پاسخگویی به عهده پیشنهاد دهنده است.

-در صورت به وجود آمدن موارد خاص و خارج از ضوابط جشنواره توسط هر فرد حاضر در جشنواره، تصمیم گیری در مورد ادامه حضور فرد با دبیرخانه خواهد بود.

نشانی دبیرخانه: پاسداران میدان هروی خیابان شهید وفامنش خیابان شهید جمالی شرقی مرکز فعالیتهای مجسمه سازی تهران (نگارخانه برگ)

تلفن و فاکس: ۲۲۹۶۹۷۴۲ داخلی ۱۱۱ و ۱۱۲

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه