جستجو
فراخوان داستان کوتاه «کرونا و زندگی صلح آمیز در قرن ۲۱»

فراخوان داستان کوتاه «کرونا و زندگی صلح آمیز در قرن ۲۱» توسط کمیته صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران منتشر شد.

مهلت: مهلت ارسال آثار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
مراسم اعلام آثار برگزیده: اواخر تیر ۱۳۹۹

کمیته صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران با همکاری خانه کتاب و خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می کند. کرونا بیماری واگیردار قرن بیست و یکم همه جهان را غافل کرد و جهانیان را به محاق برد. اما بیماری واگیردار همانند جنگ و قحطی هیچ گاه از زندگی بشر جدا نشده بوده است و غافلگیری و بهت امروز ما از سر فراموش کاری و ضعف حافظه تاریخی و شاید اعتماد بیش از حد به دستاوردهای علمی است. کرونا در کنار همه تبعات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی خود قطعا با مساله زندگی صلح آمیز انسان ها در قرن بیست و یکم پیوند یافته است. با توجه به چنین ملاحظاتی کمیته صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران با همکاری تعدادی از نهادهای علمی، آموزشی و پژوهشی از همه نویسندگان، استادان، دانشجویان، جوانان علاقه مند به نوشتن و عموم مردم صمیمانه دعوت می کند نظرات، نگاه، تجربه و احساس ارزشمند خود را درباره موضوع کرونا و زندگی صلح آمیز و سوالات مطرح شده زیر در قالب داستان کوتاه به آدرس پست الکترونیک زیر بفرستند تا همگان از تجربه های انسانی هم بهره ببریم.
-کرونا و تجربه عمیق چند ماهه آن تاکنون چه تاثیری بر احساسات بشر و آرمان های صلح طلبانه گذاشته است؟
-آیا انسان ها به دوری از هم عادت خواهند کرد و یا دوری اجباری این روزها آن ها را در آینده به هم نزدیک تر خواهد کرد؟

شرایط شرکت و ارسال آثار:

– شرکت در این فراخوان هیچ گونه شرط سنی یا جنسی یا محدودیت تعداد آثار و حجم آثار ندارد. فقط آثار ارسالی نباید در جایی منتشر شده باشد.
– درج مشخصات شرکت‌کننده شامل: نام و نام‌خانوادگی، تلفن تماس، تحصیلات و ایمیل در زیر داستان الزامی است.
– داستان های پذیرفته با نام نویسنده در کتابی کاغذی یا الکترونیک منتشر خواهد شد.
– داستان های ارسالی را کمیته داوران که خود نویسنده داستان هستند بررسی خواهند کرد.
– به نویسندگان داستان های برگزیده جوایز فرهنگی پیشکش خواهد شد.
– نویسندگان داستان ها با ارسال آثار خود حقوق انتشار و بهره برداری را به انجمن واگذار می کنند.

≡ راه های ارتباطی

  • وبسایت مسابقه: http://ipsan.ir
  • ایمیل ارسال اثر: ipsan.literature@gmail.com

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

  1. سلام
    من درجوانی جنوبی در یک شهر که امکانات اولیه ی حتی برای پرورش استعداد هنری من وجود ندارد و الان با ارتباط وسعی که انترنت در اختیارم گذاشته هم جای خوشحالی دارد هم جای غبطه خوردن.خوشحال از اینک راه را نشانم میدهد غبطه از اینکه چگونه راه پیش رویم را طی کنم با امکانات کمی که در اختار درارم .دوست دارم کمی راهنمایی کنید تا لااقل باشنیدن حرفتان ولو اگر بدانم،تا قوت قلبی باشد برای ادامه دادن راهی که علاقه ام باجان به ان پیوند خورده ‌.
    باتسکر

    1. سلام. وقت شما بخیر. اساس و فلسفه شکل گیری فستیوارت، رسیدن اطلاعات به بعیدترین نقاط جغرافیایی در ایران بوده تا امکان حضور هنرمندان مستعد دور از مرکز در رویدادهای مهم فراهم بشه. بر اساس رشته هنری خودتون، از طریق موضوعات و دسته های خبری و یا با استفاده از گزینه جستجو، فراخوان های مرتبط رو پیدا کنید و در اونها شرکت کنید. اگر مشکل زبانی دارید، می تونید از خدمات دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت استفاده کنید. هنرمندان زیادی از گوشه و کنار ایران و کشورهای فارسی زبان این امکان رو بدست آوردند تا در رویدادهای شاخص جهانی شرکت کنند و بازخورد اون، تأثیر بسیار مثبتی در زندگی اونها داشته. منتظر دریافت خبر موفقیت شما هستم. مطمئنم بزودی اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه