جستجو
پوستر فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی

فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی تهران منتشر شد.

■مهلت: هنوز مشخص نشده است.■

  • در این فراخوان از تمام هنرمندان و سینماگران و نهادهای مختلفی که از چهار سال پیش تاکنون اقدام به ساخت فیلم ورزشی نموده‌اند یا راجع به ورزشکاران اثری تولید نموده‌اند دعوت می‌شود تا آثار خود را به دبیرخانه دهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی واقع در خیابان بهار شیراز، پاک ۳۷، واحد ۴ تا دهم ماه مهر ارسال فرمایند.
  • برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های فیلم کوتاه، مستند، داستانی بلند، تیزرتبلغاتی و مجموعه‌های تلویزیونی و رسانه‌های تصویری به‌عنوان نماینده ایران در جشنواره ایتالیا شرکت خواهند نمود. جهت هماهنگی با دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی می‌توانید با تلفن ۷۷۶۵۴۶۷۱ – ۰۲۱ یا با پس الکترونیکی
    ammin.office@gmail.com تماس حاصل نمایید.
  • بر پایه این خبر، این جشنواره در تاریخ ۲۷ آبان ماه سال جاری در شهر میلان ایتالیا درزمینهٔ فیلم‌های سینمایی داستانی، مستند، تلویزیونی، المپیک و پاراالمپیک و پویانمایی برگزار می‌شود و به انتخاب حیات داوران بیش از ده اثر برگزیده از ایران می‌توانند در آن شرکت کنند.
  • این جشنواره با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پاراالمپیک، سازمان صداوسیما، شهرداری تهران و حامیان مالی بخش خصوصی برگزار می‌شود.
  • لازم به ذکر است مراسم قدرانی و تقدیر از برگزیدگان آثار ایرانی در تاریخ ۱۰ آبان ماه در تهران برگزار می‌شود و آثار برگزیده ضمن دریافت تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جوایز نقدی بدون دریافت حق ورودی به جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی در ایتالیا ارسال می‌شوند.
  • این خبر در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه