جستجو

فراخوان دوره هفتم اعطای تندیس فداکاری دانشجویان ایران تمدید شد.

■ مهلت: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ■

■ معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در نظر دارد در راستای احیای اخلاق، معنا و انسانیت و عمل به کلام خداوند متعال که در قرآن می‌فرماید: «اِنمَا نُطعِمُکمْ لِوَجْهِ اللَّهِ لانُرِیدُ مِنکمْ جَزَاءً وَ لا شکُوراً» هفتمین دوره اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان کشور را برگزار کند. در این رویداد فرهنگی، هر سال، از دانشجویانی که در کارهای خیر و نیکوکارانه، امداد و نجات انسان‌ها و محیط زیست آنها، و پاسداری از میهن و هم‌میهنان خویش مشارکتی فعال، مؤثر و داوطلبانه داشته‌اند، قدردانی می‌شود. این دانشجویان یا از سوی سازمان‌ها و نهادهای رسمی معرفی یا از سوی جمعی از دانشجویان به دبیرخانه شناسانده می‌شوند.

■ پیش از این شش دوره اعطای تندیس فداکاری برگزار شده است و هفتمین دوره، آذر ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

■ دبیرخانه تندیس، از سازمان‌هایی که علاقه‌مندند دانشجویان همکار خود را که از ضوابط دریافت تندیس برخوردارند، به دبیرخانه معرفی کنند، تقاضا می‌شود، آمادگی خود را به صورت مکتوب به دبیرخانه اعلام کنند.

■ همچنین دانشجویان می‌توانند خود یا دوستان خود را به شرط برخورداری از ضوابط به صورت مکتوب به دبیرخانه معرفی و کلیه مستندات (شامل عکس، نامه، فیلم و…) مربوط را به دبیرخانه ارسال کنند. مستندات ارسالی، در دبیرخانه طرح بررسی و نتیجه نهایی در هیئت انتخاب برگزیدگان مشخص خواهد شد.

≡ اهداف

  • زنده کردن و پاسداشت ارزش‌های الهی، انسانی، اخلاقی در جامعه، به‌ ویژه در میان دانشجویان
  • ترویج و روایی دادن فرهنگ فداکاری، شجاعت، دلاوری و نوع‌ دوستی در میان دانشجویان
  • برانگیختن دانشجویان به مشارکت در کنش‌های امدادی و خیرخواهانه و نیکوکارانه
  • سپاس‌ گزاری و قدردانی از دانشجویان فداکار، نیکوکار، دلیر، و نوع‌ دوست

≡ ز‌مینه‌ها و مصادیق

  • حفاظت از محیط‌زیست، اهدای خون، اهدای عضو، حمایت از کودکان خیابانی، اکرام ایتام، توانبخشی به معلولان، حمایت از افراد بی‌بضاعت و نیازمند، ایثار و شهادت و دفاع از کیان میهن و انقلاب اسلامی، آبادانی کشور به‌ویژه سازندگی مناطق محروم، و امدادرسانی در حوادث طبیعی و غیرمترقبه

≡ برای دانلود ضوابط واجدان شرایط اینجا کلیک کنید.

■ زمان برگزاری مراسم اختتامیه: آذر ۱۳۹۶

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه