جستجو

فراخوان رقابت بین المللی طراحی سرامیک Montelupo 2018 منتشر شد.

  • مهلت: ۱۸ مهر ۱۳۹۷

■ جایزه سرامیک Montelupo یک رقابت بین المللی جدید برای تولید مصنوعات سرامیک در نزدیکی فلورانس ایتالیا است. این رویداد توسط موزه Montelupo Onlus برگزار می شود. برگزار کنندگان برای توسعه یک پروژه با تولید یک شی کاملا ساخته شده از سرامیک از همه هنرمندان دعوت به مشارکت می کند. سرامیک همیشه در زندگی ما حضور داشته و این مسابقه سرامیک، قصد دارد تا نه تنها به سرامیک بعنوان ماده ای برای آفرینش کارهای ارزشمند، منحصر به فرد و متأثر از کنجکاوی، بلکه به هنر طراحی مصنوعات سرامیک بعنوان یک شیء زندگی روزانه و قابلیت باز تولید آن که موقعیت مرکزی را در زندگی روزمره بعهده دارد، بپردازد.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای افراد حرفه ای و یا دانشجویان هنرهای تجسمی چه به طور فردی و یا گروهی بدون محدودیت در موقعیت جغرافیایی آزاد است.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ « شی روزمره»

≡ شرایط آثار:

■ آثار با توجه به معیارهایی از قبیل (ارزش های خلاقانه پروژه، ارزش مبتکرانه خود شی که باید منعکس کننده موضوع پیشنهادی و ضروریات دنیای معاصر باشد، کارایی طراحی، راحتی فهم، استفاده و نگهداری، پایداری اقتصادی و پایداری فناوری) انتخاب خواهند شد.

≡ هزینه ثبت نام:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ کل جایزه نقدی این رقابت مبلغ ۴,۵۵۰دلار است که بین سه نفر تقسیم خواهد شد.
■ همچنین بهترین طرح منتخب نیزتولید می شود.
■ نفر اول از طرف برگزارکننده این رقابت یک اقامت یک هفته ای در فلورانس ایتالیا دریافت می کند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه