جستجو

فراخوان رقابت بین المللی طراحی مدرسه آفریقایی با موضوع تحصیل برای آینده، سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

■ بسیاری از کشورها، در حال توسعه تحصیلات بین المللی، برابری جنسیتی و توانمند سازی زنان می باشند. آموزش کودکان به کاهش فقر کمک می کند و ابزار مبارزه با فقر و مقابله با بیماری ها را در اختیار نسل های بعدی قرار می دهد. علاوه بر این، مدرسه با حمایت و نظارت اجتماعی، محیطی امن در اختیار کودکان قرار می دهد. بچه ها در مدرسه مهارت های زندگی را می آموزند و این مهارت ها به انها کمک می کند تا از ابتلا به بسیاری بیماری ها پیشگیری کنند. در مدرسه به بچه ها واکسن تزریق می شود و آب و مکمل غذایی دریافت خواهند کرد.
■ در این رقابت Archstorming از شرکت کنندگان دعوت می کند تا یک مدرسه در بنگا(مالاوی) طراحی کنند. این رقابت قصد دارد تا با ساخت مدرسه امکان تحصیل بهتر را برای شهروندان جدید فراهم کند.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمامی افراد از سراسر جهان آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ مدرسه می تواند دارای ۴پایه تحصیلی با یک کلاس برای هر کدام باشد.
■ شرکت کنندگان باید در نظر داشته باشند که مدرسه می تواند گسترش پیدا کند و در آینده برای هر پایه تحصیلی ۳کلاس وجود داشته باشد بنابراین باید ۱۲کلاس برای هر پایه تحصیلی در نظر گرفته شود.
■ شرکت کنندگان باید از مواد و ابزار بومی این منطقه استفاده کنند.
■ باید فضاهایی مانند ۴کلاس درس، دفتر دبیران، اتاق کامپیوتر، کتابخانه، آزمایشگاه، فضایی برای حیوانات، فضای چند منظوره، سرویس بهداشتی، دفتر مدیر، دفتر جلسات، خوابگاه و ۱۲ خانه اساسی برای معلمان در نظر گرفته شود.

≡ هزینه ثبت نام:

■ مبلغ ۵۰یورو

≡ جوایز:

■ طرح برنده اجرا خواهد شد.
■ مبلغ ۲۰,۰۰۰یورو و هزینه ساخت طرح برای برنده این رقابت وجود دارد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه