جستجو
فراخوان مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تمدید شد.

فراخوان مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تمدید شد.

  • مهلت: ۲۰ دی‌ ۱۳۹۹

امیر عابدی مدیر بخش مسابقه و نمایشگاه عکس جشنواره، ضمن اعلام خبر تمدید مهلت ارسال آثار از سوی متقاضیان برای شرکت در این رویداد گفت: متقاضیان می‌توانند تا شنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۳۹۹ آثار خود را بر روی لوح فشرده از طریق پست پیشتاز یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره و یا از طریق ایمیل tehranmobarak@theater.ir ارسال و پس از دریافت کد رهگیری، با مراجعه به تارنمای https://tehranmobarak.theater.ir/ اقدام به ثبت نام کنند.

مهلت شرکت در این رویداد با توجه به شرایط تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا که منجر به پدید آمدن وضعیتی تا پیش از این تجربه نشده و متفاوت با سال‌های گذشته شده است و نظر به درخواست متقاضیان، تمدید شد.

مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک که به مدیریت امیر عابدی برگزار می‌شود مختص عکس آن دسته از نمایش‌های عروسکی است که در بازه زمانی اول اردیبهشت ۹۵ تا اول دی ۹۹ در داخل کشور، در قالب اجرای عمومی، جشنواره‌ها یا دیگر رویدادهای داخلی روی صحنه رفته باشد.

راه‌های برقراری تماس با دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک

تهران، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری کربن، کوچه مهبد، پلاک ۱۰، طبقه دوم، شماره تماس‌های ۰۲۱۶۶۷۵۶۴۹۶ و ۰۲۱۶۶۷۱۰۷۰۲، واتساپ ۰۹۳۵۳۸۰۱۹۸۲ و صفحه اینستاگرام th18 tehranmobarak. است.

در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و صیانت از سلامت گروه‌های نمایشی و مخاطبان، بیشتر بخش‌های هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک به دبیری زنده‌یاد گلزار محمدی و مدیریت اجرایی مهدی حاجیان در اسفندماه سال جاری، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار می‌شود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه