جستجو

فراخوان مقاله کنفرانس بین المللی پژوهش در هنر سنگاپور منتشر شد.

■مهلت: ۱۲ آذر■

کنفرانس بین المللی پژوهش درهنر، یک رویدادهای علمی بین المللی است که هدف آن تشویق وترغیب تفکر در مقوله هنر، رشد خلاقیت های هنری و ارتقاء سطح بینش هنری و همچنین تقویت حوزه های آموزش و پژوهش و تألیف و تصنیف در زمینه های هنری و جهت یابی و اصلاح حرکت های هنری است. این کنفرانس، یک بستر بین المللی برای برقراری ارتباط، تبادل آراء و ایده ها وبررسی چالش های علمی و اجرایی مربوط به کاربست و مطالعه هنر را فراهم می سازد. این فرصت مجالی است برای تعامل انتقادی، بررسی و آزمایش و پرورش ایده ها در جهت پیوند بین پژوهش های وابسته به حوزه های هنر با زمینه ی رشته های هنری در جهان- روی صحنه، در استدیو و تئاتر، درکلاس ها و گالری ها، در خیابان ها و جوامع.

در این راستا کمیته علمی کنفرانس بین المللی پژوهش در هنر، پذیرای نتایج طرح‏های پژوهشی، نوشتارهای پژوهشی، تحلیلی، مقالات تطبیقی، نقد علمی ‏و هنری،گزارش‏های علمی ‏و هنری، معرفی آثار بدیع هنری و چهره ‏ها و رویدادهای موثر هنری برای انتشار در کنفرانس می باشند.

[irp]

محورهای کنفرانس

پوستر فراخوان سمینار پژوهش هنر سنگاپور
محورهای سمینار پژوهش هنر سنگاپور

تعرفه های ثبت نام

تعرفه های ثبت نام در فراخان پژوهش هنر سنگاپور
تعرفه های ثبت نام در فراخان پژوهش هنر سنگاپور
  • ثبت نام و ارسال مقالات
  • دانلود فرمت مقالات فارسی
  • دانلود فرمت مقالات انگلیسی
  • تماس با برگزارکنندگان

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه