جستجو

فراخوان نمایشگاه نقاشی، تصویرسازی و چاپ دستی گروه هنری ماتیگان در قلب هنر و فرهنگ جهان، شهر وین کشور اتریش و مجله هنری برلین منتشر شد.

■ آخرین مهلت ارسال آثار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ■

■ گروه هنری ماتیگان با هدف معرفی فرهنگ و هنر معاصر ایران، نمایشگاه گروهی نقاشی هنرمندان ایرانی را در قلب هنر و فرهنگ جهان، شهر وین برگزار می کند.این نمایشگاه در خرداد سال ۱۳۹۷ به مدت ۱۰ روز در گالری ماتیگان با همکاری مرکز فرهنگی وین برگزار خواهد شد. شایان دکر است با توجه به همزمانی برگزاری این نمایشگاه با فستیوال های فرهنگی-هنری که هرساله در ماه های خرداد لغایت مرداد ماه در وین برگزار میگردد، امکان حضور بسیاری از هنرمندان از سراسر دنیا در این نمایشگاه فراهم میگردد وفرصت استثنایی جهت معرفی آثار هنرمندان کوشای ایران زمین در کل جهان خواهد بود.
■ پس از اتمام مدت نمایشگاه، برای هنرمندان گواهی شرکت و کاتالوگ نمایشگاه به زبان های آلمانی، انگلیسی و فارسی اهدا خواهد شد.
■ آخرین مهلت ارسال آثار جهت بررسی وانتخاب ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷می باشد.
■ شرکت در این فراخوان رایگان است و لازم است هنرمندان آثار خود را مطابق ضوابط ذیل به آدرس ایمیل persianmatigan@gmail.com ارسال نمایند.در صورت نیاز میتوانید با شماره همراه ۰۹۱۰۱۴۷۱۸۹۷ مکاتبه نمایید.

۱- تصاویر با فرمت jpg و با کیفیت مناسب
۲- اطلاعات شناسنامه اثر شامل عنوان،اندازه، سال خلق اثرو موضوع آن
۳- رزومه هنرمند شامل : نام ونام خانوادگی، آدرس وب سایت در صورت وجود، تلفن همراه و ایمیل کلیه موارد مدکوردر مجموع بصورت یک فایل پی دی اف از طریق ایمیل ارسال گردد (توجه شود که فقط آثار ارسال شده از طریق ایمیل توسط کارشناسان بررسی می گردد).
■ پس از بررسی آثار توسط کارشناسان گروه هنری ماتیگان، در صورت تایید، به هنرمندان راه یافته به نمایشگاه از طریق ایمیل و تلگرام اطلاع رسانی می گردد.
■ آخرین مهلت واریز مبلغ ثبت نام و ارسال کارهای انتخاب شده به دفتر تهران تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ می باشد.

≡ موضوع

■ موضوع نمایشگاه آزاد.
■ آثار نقاشی، چاپ دستی و تصویر سازی پذیرفته می شود.

≡ هزینه شرکت در نمایشگاه

■ هزینه ورودی هر اثر جهت شرکت در نمایشگاه به علاوه هزینه پست رفت و برگشت، هزینه قاب و یا شاسی، چاپ اثر، تبلیغات، پوستر، پذیرایی و کاتالوگ، جمعا معادل ریالی۴۲۲ یورو برای یک اثر، ۶۸۵ یورو دو اثر و ۹۳۰ یورو برای سه اثرمی باشد که این مبلغ به شماره حساب بانک در ایران واریز می گردد.
■ حداکثر ابعاد برای رول بوم ۱ متر در ۱ متر و برای مقوا ۵۰ در ۷۰ سانتی سانتیمتر در نظر گرفته شده است.
■ قیمت پایه آثار توسط هنرمند اعلام وتوسط هیات کارشناسی گالری ماتیگان با توافق طرفین به تصویب نهایی خواهد رسید. در صورت فروش هریک از آثار، مبلغ قیمت مصوب عینا به هنرمند بصورت ریالی پرداخت میگردد.
■ لازم به ذکر است، پس از خاتمه نمایشگاه، امکان ادامه همکاری برای شرکت کنندگان در نمایشگاه با گالری ماتیگان از طریق عقد قرارداد ۱ ساله و عرضه اثرات هنرمند در مابقی رسانه های در ارتباط با گالری به جهت فروش نیز میسر میگردد.

≡ هدیه طلایی

■ در راستای حمایت همه جانبه ماتیگان از هنرمندان نوظهور به منظور معرفی آثار هنری ایشان، علاوه بر جایزه ویژه هنری، هدیه طلایی ماتیگان به کلیه هنرمندانی که آثار آنها در نمایشگاه شرکت نموده اند، به شرح زیر میباشد:

■ این فرصت طلایی به شرکت کنندگان در نمایشگاه، جهت ثبت معرفی و رزومه کاری خود در مجله هنری ماتیگان که هر ساله در پاییز در سطح اروپا و بظور خاص برلین منتشر میگردد بصورت رایگان ارایه میگردد.

■ همچنین با توجه به اینگه گالری ماتیگان در ۴ ابررسانه  جهانی فروش آثار هنری دارای فروشگاه های بزرگ میباشد، پس از خاتمه نمایشگاه، امکان فروش آثار هنری ارایه شده در نمایشگاه، در رسانه های جهانی فروش آثار هنری، از طریق عقد قرارداد ۱ ساله با ماتیگان بصورت رایگان میسر می باشد.

≡ فرصت های همکاری با ماتیگان

■ بدین وسیله به استحضار کلیه هنرمندان علاقه مند میرساند، امکان عقد قرارداد یکساله به جهت فروش آثار هنرمندانی که به هر دلیلی موفق به شرکت در نمایشگاه نشده اند نیز در رسانه های جهانی فروش ماتیگان برای همگان امکانپذیر میباشد. همچنین امکان ثبت آثار کلیه هنرمندان در صورت تایید توسط هییت ژوری، در مجله هنری مذکور نیز میسر است. خواهشمند است در صورت آگاهی از شرایط و هزینه های مربوطه، توسط ایمیل مکاتبه نمایید.

≡ راه های ارتباطی

≡ آدرس دفتر وین:

■ Unit 7, No.3,Ocwirkgasse street,1210 Vienna ,Austria

≡ تلفن دفتر وین:

■ +۴۳ ۱ ۴۱۱۲۸۵۲

≡ آدرس دفتر تهران:

■ فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، انتهای خیابان مالکی جنوبی، کوچه نظری، پلاک ۱۵- واحد ۱

≡ تلفن:

■ ۰۲۱۴۴۹۶۶۹۹۷- – ۰۲۱۴۴۹۷۶۵۹۵- ۰۹۱۰۱۴۷۱۸۹۷

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه