جستجو

فراخوان نمایش «شاه لیر» برای آزمون گروه کر منتشر شد.

■ برگزاری: ۱۷، ۱۹ و ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ■

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در ایران تئاتر دکتر مسعود دلخواه کارگردان و استاد نادر مشایخی آهنگساز این نمایش، برای تکمیل گروه کر، تکخوان و همخوان این پروژه بزرگ تست می گیرند.
■ این آزمون در روزهای یکشنبه ۱۷ تیر، سه‌شنبه ۱۹ تیر و پنج شنبه ۲۱ تیر در پلاتو شماره ۲ تئاتر شهر برگزار خواهد شد.
■ از هنرمندان حرفه‌ای یا نیمه‌حرفه‌ای موسیقی دعوت می‌شود جهت شرکت در این آزمون و مصاحبه، بعد از دریافت نوبت از طریق شماره تماسی که در انتهای فراخوان آمده، دریکی از روزهای ذکرشده بالا، ساعت ۱۱ صبح در محل تئاتر شهر واقع در پارک دانشجو، چهارراه ولیعصر حضور به هم رسانند.
■ لازم به ذکر است که در این پروژه هیچ‌گونه هزینه‌ای از علاقه‌مندان و انتخاب‌شدگان جهت اجرای نمایش دریافت نمی‌شود و آزمون انتخاب خواننده‌ها نیز کاملاً رایگان است. متقاضیان لازم است پارتیتور قطعه یا قطعه‌هایی را که برای اجرا انتخاب می‌کنند، همراه داشته باشند.
■ شایان‌ذکر است که دانش نت خوانی، سابقه‌ی اجرای عمومی حرفه‌ای یا نیمه‌حرفه‌ای در زمینه‌ی خوانندگی و علاقه‌مند بودن به حضور داوطلبانه در “گروه کر بزرگ” پروژه “شاه لیر”، شرط‌های اصلی شرکت در این آزمون هستند.
■ پروژه بزرگ نمایش “شاه لیر” اثر ویلیام شکسپیر، به کارگردانی مسعود دلخواه و آهنگسازی نادر مشایخی، در پاییز ۱۳۹۷ در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.
جهت ثبت‌نام برای آزمون و رزرو نوبت (ظرفیت هر روز محدود است)، برای صادق حیدری (دستیار کارگردان) به شماره تلفن ۰۹۳۵۷۵۶۸۶۷۷ به‌صورت اس ام اس پیغام بگذارید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه