جستجو

مهلت شرکت در فراخوان پردیس تئاتر تهران تمدید شد.

■ مهلت: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ■

پردیس تئاتر تهران به دلیل تکرار تقاضا، فراخوان اجرای عمومی آثار نمایشی و یا فعالیت تخصصی و عملی در سال ۹۶ را تا نیمه ی اسفند امسال تمدید کرد.

 به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، به دلیل تکرار تقاضا و استقبال هنرمندان تئاتر، فراخوان اجرای عمومی آثار نمایشی و یا فعالیت تخصصی و عملی سال آینده این مجموعه تا نیمه اسفندماه ۹۵ تمدید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از مطالعه ی فراخوان با حضور در این مجموعه واقع در اتوبان امام علی(شمال به جنوب)، خروجی شهید محلاتی (به سمت شرق)، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی، پردیس تئاتر تهران، شماره تلفن ۳۳۰۳۴۱۷۲ نسبت به تکمیل فرم تقاضا و ارائۀ یک نسخه از نمایشنامه و یا لوح فشرده(cd) فیلمِ اثر اقدام کنند.

پردیس تئاتر تهران هم اکنون با پنج نمایش پذیرای علاقه‌مندان به هنر تئاتر است.

 نمایش «روزگار یک سگ» (ویژه ی کودکان و نوجوان) به کارگردانی «مهدی قلعه» که در ساعت ۱۷:۳۰ در سالن محمود استاد محمد به روی صحنه می رود. نمایش «تاج عروس، خاله و خروس» (ویژه ی کودکان و نوجوان)  به کارگردانی «احمد سلیمانی» که در ساعت ۱۷:۳۰ در سالن داوود رشیدی اجرا می‌شود.

نمایش «هدیه مرموز» به کارگردانی «یاسر خاسب» که در ساعت ۱۸:۳۰ در سالن علی نصیریان روی صحنه می‌رود. نمایش «ریحانه» به کارگردانی «سیروس همتی» در ساعت ۱۸ در سالن محمدعلی کشاورز اجرا می‌شود. نمایش «من….» به کارگردانی «فرهاد تجویدی» که در ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی مجموعه روی صحنه می‌رود.

نمایشنامه «بانوی آب و آیینه» در دومین نشست از سلسله جلسات «شنبههای نمایشس تهران» در نگارستان شهر برگزار می‌شود.این برنامه همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه اجرا می‌شود.

نمایشنامه «بانوی آب و آیینه» نوشته محمدرضا کوهستانی و به کارگردانی نازنین مهیمنی با بازی رویا فلاحی و بهرام سروری نژاد به صورت رایگان اجرا می‌شود. علاقه‌مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند روز شنبه ٣� بهمن از ساعت ١٨:٣� به نگارستان شهر واقع در کُوی نصر خیابان علیالی، بوستان گفتگو مراجعه کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه