جستجو
فراخوان پوستر پنجمین رقابت بین‌المللی رگی

فراخوان پنجمین رقابت بین‌المللی پوستر رگی: موسیقی عالی جاماییکایی منتشر شد.

■مهلت: ۱۲ بهمن■

معرفی جشنواره

علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ اول نوامبر ۲۰۱۶ (ساعت ۱۲ به وقت EST)،تا ۳۱م ژانویه‌ی ۲۰۱۷ (ساعت ۱۲ به وقت EST) برای شرکت در این رقابت اقدام بفرمایند.۱۰۰ اثر برگزیده‌شده توسط هیئت داوران در نمایشگاه «هنر رگی» در سراسر جهان به نمایش گذاشته‌ می‌شود.نمایشگاه‌های «هنر رگی» به عنوان پلتفورمی برای به اشتراک گذاشتن چشم‌انداز موزه‌ی بزرگداشت هنر رگی (واقع در کینگستون جاماییکا) سرپرستی و ارائه می‌شوند.

هدف جشنواره

هدف از برگزاری رقابت بین‌المللی پوستر رگی،ایجاد آگاهی از جنبه‌ی مثبت موسیقی رگی و گرامی‌داشت دست‌آورد‌های جهانی موسیقی رگی و تاثیرش بر جهان است.شرایطی که در این رقابت درنظر گرفته شده شامل تمامی ژانر‌های موسیقی جاماییکایی می‌شود.که از جمله‌ی آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: اسکا،راک استدی،روتز رگی،داب،دنس‌هال و سیستم صوتی منحصر به فرد جاماییکا.ما به دنبال استعداد شما و خلاقیت بصری‌تان هستیم.و بسیار مشتاقیم ببینیم طراحان برای نشان دادن انرژی و پرنیان موسیقی رگی چه می‌کنند. هدف ساده است: پوستری در مورد موسیقی رگی طراحی کنید.باقی آن به تخیل خودتان بستگی دارد.شما محدودتی برای استفاده از تم‌ ژانر‌های مختلف رگی که در بالا نیز ذکر کردیم،ندارید.موفق باشید!

شرکت‌کنندگان

شرکت در این رقابت برای تمامی طراحان گرافیک و هنرمندان جهان آزاد است.
هنرمندان و طراحان شرکت‌کننده می‌توانند هرتعدادی از آثار خود را که تمایل دارند برای شرکت در مسابقه ارسال نمایند.آثار ارسالی نباید قبلا در اینترنت،شبکه‌های اجتماعی و.. منتشر شده‌باشند.

[irp]

حقوق

حقوق پوستر‌ها به طور کامل به هنرمندان و طراحانشان تعلق دارد.رقابت بین‌المللی پوستر رگی اجازه‌ی تولید دوباره و پخش آثار برگزیده، به اندازه‌ی محدود(کمتر از ۱۵۰۰ کپی) را به عنوان سوم شخص دارد.این آثار در ابعاد ۵۰ در ۷۰ چاپ می‌شوند.همچنین اجازه‌ی چاپ کاتالوگ یا کتاب این آثار را در تعداد نامحدودی به هدف ارائه در نمایشگاه‌ها دارد.

  • برای اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به وبسایت جشنواره مراجعه کنید.
  • این خبر توسط وبسایت ارزشمند رنگ مگزین ترجمه و منتشر شده است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه