جستجو

«کانون معماران معاصر|طراحان دفتر زاها حدید در ایران» برگزار می کند:

هشتمین سخنرانی از مجموعه تاک واک ≡
≡ موضوع سخنرانی
: component, variation and connectivity ≡

■ سخنران: Stefano Paiocchi ■
■ زمان برگزاری: پنج شنبه ۲ دی ماه ۹۵ ■
■ ساعت : ۱۷:۰۰ ■
■ هزینه ثبت نام: ۹۰۰۰۰ تومان ■

پیوستگی برهان ها:

در این سخنرانی ضمن معرفی نمونه کارهای تحقیقاتی ، به واکاوی در پروژه هایی با دیسپلین های مختلف( طراحی لباس، سازه های موقت، ساختمان و …) که به طور مختص متمرکز بر روابط جز به کل در روند طراحی، مقیاس، بستر و مصالح گوناگون می پردازد.

Connex-ology

■ The lecture will present selected recent research work and projects which have particularly focused the attention on the relationship between parts and wholes at different scales, conditions, and materiality. It will showcase applications in fashion garments, temporary structure, and building tectonics.

■ آدرس محل برگزاری: آدرس: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ولیعصر و خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران مظفر جنوبی (صبا) پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری )
■ برای رزرو ثبت نام می‌توانید به سایت ما Archca.com مراجعه کنید، در قسمت رویدادها صفحه مربوط به این سخنرانی را انتخاب کرده و اطلاعات فرم رزرو را در این صفحه پر کنید.

≡ استفاند پایوکی :

معمار و مدرس . فارغ التحصیل کارشناسی معماری از پلی‌تکنینک میلان با معدل برتر و کارشناسی ارشد از سای‌آرک لس‌آنجلس در سال ۲۰۰۳.
وی بلافاصله پس از اتمام دوره از دانشگاه شروع به کار در دفتر نیل دناری در لس‌آنجلس کرده و بر روی طیف متعددی از پروژه‌های ساخته‌شده و ساخته‌نشده کار کرده است که از جمله‌ی آنها می‌توان به پروژه‌ی HL23 نیویورک در مجاورت پارک Highline اشاره داشت. در این برج مسکونی که جایزه‌‌هایی را از آن خود کرده است، استفانو در سمتِ طراح و معمار پروژه‌ همکاری داشته است. وی سپس مدیر دفتر دناری در نیویورک شد و پیش از شروع به کار در دفتر معماری زاها حدید، با دیلر اسکوفیدیو و رنفرو نیز در نیویورک همکاری داشته است.
استفانو نسبت به طراحی سازگار با محیط زیست و پدیده‌ای که آن را شکل می‌دهد از اشتیاق و حساسیت قابل توجهی برخوردار است.
وی سمت همکاری آموزشی را در موسسه پرت بروکلین بر عهده داشته و به عنوان استاد و منتقد مدعو با کورنل و دانشگاه هاروارد نیز همکاری کرده است.
استفانو همچنین در اوقات فراغت خود در دوِ ماراتن رقابت می کند.

ثبت نام:
٨٨٠٩٣٢۵۵
٨٨٠٧۵٢۶٨
www.ARCHCA.com

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه