جستجو

سلام. وقت شما بخیر. امیدوارم حال شما خوب باشد.

این یادداشت نیمروزی به خاطر پیام ارزشمندی هست که از دوست محترم و موفق، سرکار خانم «مهدیه شهریاری مقدم» دریافت کردم و گفتگوی مفصلی که انجام شد. از ایشان برای انتشار پیام هایشان اجازه گرفتم و بخش هایی از آن را برای شما منتشر می کنم. قطعا خواندن آن برای شما انرژی و انگیزه بیشتری بهمراه خواهد داشت.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام بر شما دوست بسیار عزیزم! من رزیدنسی سوئد رو در کانال شما پیدا کردم و به اینجا اومدم! من یه کارمند خیریه در موسسات امداد رسان بین المللی هستم که کار هنر هم می کنم! اقامت من در اینجا بسیار خوب بود خواستم ازتون بی نهایت تشکر کنم … قدمهاتون استوار و قلبتون سرشار از عشق. {…}

من زاهدانی هستم و تقاضای یک ماه رزیدنسی در سوئد داده بودم {…} و چون کارمند خیریه در مناطق جنگ زده افغانستان پاکستان و سیستان و بلوچستان هستم ویزای شینگن من مرتبا رد می شد! طوری که حتی نتونستم جایزه سفیرصلح بودنم رو از ایتالیا بگیرم! شما واسطه خیر برای من شدید و به من ویزای فرهنگی دادند! ما ایرانی ها باید بیشتر تمرین کنیم خوب بمونیم مثل اجدادمون {…} همیشه محکم و سرشار از عشق و الهام بمونید لطفا.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از سرکار خانم «مهدیه شهریاری مقدم» به خاطر لطفی که داشتند و خبر موفقیت شان را برای من ارسال کردند، تشکر می کنم و آرزو می کنم همیشه موفق باشند.

دنیا بسیار کوچک و زندگی بسیار کوتاه است. برای درخشیدن، برای چشیدن زندگی و برای زندگی کردن تمام لحظه ها، سرمایه هایی در دست های تو است: همچون برف؛ ناپایدار، همچون آتش؛ سوزان و فراگیر، همچون سنگ؛ در خود فشرده. این با خود توست که تصمیم بگیری چگونه از مرزهای مرئی و نامرئی فراتر بروی. اگر تصمیم بگیری، خدا، بال های تو خواهد شد. باید بخواهی.

منتظر پیام موفقیت تو می مانم؛ هر لحظه، هر جا.

علی اصغر کلانتر

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه