جستجو

فراخوان چهارمین دورۀ جشنوارۀ دهخدا ویژه کتاب های اعضای عضو هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور منتشر شد.

■ مهلت: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ■

  • به مناسبت شصت‌وسومین سالگرد تأسیس شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، چهارمین دوره انتخاب و معرفی «کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور» توسط این انتشارات و با همکاری وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی- علوم، تحقیقات و فناوری و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
  • دبیرخانه «کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور» در چهارمین دوره بنا بر آیین‌نامه، کتاب‌هایی را که طی اول فروردین ۱۳۹۶ تا پایان اسفند ۱۳۹۶ در دو حوزه تألیف و تصحیح برای نخستین‌ بار توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها نگارش، چاپ و منتشر شده است را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد و از صاحبان آثار برتر در آبان ۱۳۹۷ هم‌زمان با بیست‌وششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران تجلیل به عمل می‌آورد.
  • در این دوره صرفاً کلیه کتاب‌های منتشر شده در حوزه علوم انسانی به شرح زیر مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت:
    ۱.تاریخ، جغرافیا و باستان‌شناسی؛ ۲. حقوق؛ ۳. زبان و ادبیات فارسی؛ ۴. علوم اجتماعی و ارتباطات؛ ۵. علوم اقتصادی، مدیریت و حسابداری؛ ۶. علوم تربیتی، روانشناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی؛ ۷. علوم سیاسی، روابط بین­الملل و مطالعات منطقه­ای؛ ۸. فقه، اصول ، علوم قرآن و حدیث؛ ۹. فلسفه، کلام، اخلاق، ادیان و عرفان؛ ۱۰. فناوری اطلاعات، اطلاع­رسانی و کتابداری؛ ۱۱. مطالعات انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)؛ ۱۲. مطالعات هنر و زیبایی­شناسی

≡ بخش ویژه:

به منظور گسترش فرهنگ کار و خلاقیت و نوآوری در جامعه و نیز تبیین مبانی نظری و راهکارهای علمی اقتصاد مقاومتی در بخش ویژه کتاب­های چاپ و منتشر شده با موضوع «فرهنگ کار و کارآفرینی، سلامت ـ بیمه و اقتصاد مقاومتی» مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و از صاحبان آثار برتر نیز تجلیل  به عمل می­آید.

همچنین جایزه هیئت داوران نیز به ناشر یا ناشران برتر کتب دانشگاهی اهدا خواهد شد.

≡ شرایط شرکت:

۱. کتاب­هایی که صرفاً توسط اعضای هیئت علمی (اعم از شاغل و بازنشسته) دانشگاه­های سراسر کشور نگارش، چاپ و منتشر شده است و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
۲. ناشران کتاب­های دانشگاهی می­توانند گزارش عملکرد سه سال اخیر خود را در این حوزه به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند.
۳. ارائه مدرک دال بر عضویت در هیئت علمی یکی از دانشگاه­های کشور، ضروری است.

از همه نویسندگان، ناشران، مراکز و موسسات علمی و پژوهشی و فرهنگی در خواست می­شود دو نسخه از کتاب­های خود را که در موضوعات یاد شده در بالا چاپ و منتشر نموده­اند تا پایان تیر ۱۳۹۷ در مهلت مقرر به آدرس دبیرخانه «کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه­های سراسر کشور» ارسال نمایند.

آدرس دبیرخانه: تهران، خیابان آفریقا، چهارراه حقانی، کوچه کمان، پلاک ۲۵. طبقه پنجم. دبیرخانه کتاب سال اعضای هیأت علمی دانشگاه­های سراسر کشور؛
صندوق پستی: ۹۶۴۷-۱۵۸۷۵

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه