جستجو

فراخوان بین المللی تصویرسازی طراحی گـاو اکراین در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۳۰ دی ۱۳۹۶ ■

بر اساس ترجمه این خبر که در وبسایت روزرنگ منتشر شده است، فستیوال بین‌المللی دیزاین گاو (COW) در شاخه‌های دیزاین، تصویرگری و گرافیک دیزاین در اوکراین برگزار می‌شود. COW از طراحان و تصویرگران حرفه‌ای چه به صورت فردی و یا گروهی (تصویرگر و ناشر) در دوشاخه تصویرسازی و دیزاین کتاب (book design) برای شرکت در این مسابقه دعوت کرده است. هیئت داوران، متشکل از یک تیم حرفه‌ای و بین‌المللی می‌باشد. نمایشگاهی از آثار منتخب در ماه اکتبر تا نوامبر ۲۰۱۸ در اوکراین در کنار بقیه رویدادهای این فستیوال برگزار خواهد شد.

≡ نحوه ثبت نام و ارسال آثار

  • ■ مرحله اول: اثر خود را از طریق وبسایت WETRANSFER به این آدرس COWfestival@ukr.net ایمیل کنید. حداکثر تعداد ارسالی آثار ۱۰ عدد می‌باشد. فرمت آثار باید JPG و در سایز طول اثر ۳۰۰۰ پیکسل باشد. نام فایل‌ها باید عددگذاری شده باشد. در ایمیل باید نام اثر و مشخصات ناشر (نام، آدرس، تلفن، فکس، ایمیل و سایت) ذکر شود.
  • ■ مرحله دوم: فرم شرکت در مسابقه را در این آدرس پر کرده و ارسال کنید. سپس مرحله انتخاب آثار توسط مسئولین رویداد انجام می‌شود و نتایج اولیه اعلام خواهد شد.
  • ■ مرجله سوم: اثر خود را طبق شرایط خواسته شده برای چاپ کردن آماده کنید و توسط وبسایت WETRANSFER به این آدرس COWfestival@ukr.net ایمیل کنید.
  • ■ مرحله چهارم: COW مسئولیت چاپ آثار برای نمایشگاه را بر عهده دارد.
  • نکته: اگر تصویرسازی شما در مدیاهای مختلف منتشر شده است می توانید همان‌ها (کتاب،کارت پستال و یا تیشرت و…) را برای نمایشگاه ارسال کنید.
  • آدرس دبیرخانه: Anatoliy Menkiv, Savkina str. 4-32, Dnepropetrovsk 49099, Ukraine.

≡ لینک ها

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه