جستجو

فراخوان نخستین جشنواره ملی انیمیشن بانگ پویایی منتشر شد.

  • مهلت: ۱ آبان ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در روزرنگ، به همت دانشگاه سوره و با هدف پیوستگی هر چه بیشتر دانشجویان رشته انیمیشن با دنیای حرفه ای و با رویکرد ایجاد پلی میان دانش آموختگان انیمیشن و فضای کار این رشته در سطح دانشجویی برگزار می شود. از تمامی علاقه مندان دعوت به عمل می آید جهت شرکت در بخش های شش گانه این جشنواره آثار خود را تا تاریخ ۱ آبان ماه ۱۳۹۷ به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

شرایط شرکت در مسابقات:

  • برای دانشجویان ارائه شماره دانشجویی، نام دانشگاه و تصویر کارت دانشجویی، و برای فارغ التحصیلان شماره دانشجویی، نام دانشگاه و ارائه تصویر از صفحه نخست رساله شان با ذکر نام دانشگاه، و برای هنرجویان ذکر نام هنرستان و شهر محل سکونت الزامی است.

زمان بندی جشنواره:

۲. آخرین مهلت ارسال آثار: سه شنبه یکم آبان ماه ۹۷ ٣. مراسم افتتاحیه: شنبه ۲۶ آبان ماه ۹۷ ۴. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز: چهارشنبه ۳۰ آبان ماه ۹۷
نشانی و اطلاعات تماس دبیرخانه جشنواره:
آدرس: تهران، خیابان آزادی، بین خیابان های خوش و آذربایجان، نبش کوچه کامیاران، شماره ۲۵۴ ، دانشگاه سوره، طبقه دوم، گروه انیمیشن-

دانلودها
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر این فایل را مطالعه کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه