جستجو

نشست بررسی استانداردهای کتاب کودک در قالب سلسله نشست‎های ارتقای کیفیت محصولات فرهنگی برگزار می‎شود.

■ زمان: یکشنبه ها از ۱ اسفند ۱۳۹۵ تا ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶|ساعت ۱۲ تا ۱۶ عصر ■

مصطفی رحماندوست، محمود برآبادی، مسعود ملک یاری و مهدی شعبانی در نخستین نشست تخصصی «بررسی استانداردهای کتاب کودک» به بررسی شیوه‌های ارتقاء کیفیت داستان ‌و شعر کودک و نوجوان می پردازند.
به‌گزارش دبیرخانه دائمی ارتقاء کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه ی کتاب کودک و نوجوان در ۶ نشست پی درپی به بررسی استانداردسازی کتاب کودک در حوزه ی شعر و داستان، ترجمه، تصویرگری، ویرایش، چاپ و نشر و مخاطب شناسی خواهند پرداخت.
نخستین روز از برگزاری این نشست ‌ها ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۵ الی ۱۸ در مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران برگزار می شود مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده ی پیشکسوت و رئیس کتابخانه ی ملی کودک و نوجوان، محمود برآبادی نایب رییس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، مهدی شعبانی منتقد و پژوهشگر کتاب و مسعود ملک یاری نویسنده و مترجم و منتقد این حوزه با ارائه‌ی راهکارهایی به بررسی نقاط ضعف و قوت تالیف خواهند پرداخت و در ادامه راهکارهایی برای استانداردسازی این حوزه ارائه خواهند داد.
گفتنی است این نشست ها در راستای برگزاری “چهارمین دوسالانه‎ی همایش و جشنواره ملی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی ” که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت دستگاه های فرهنگی برگزار می شود تمهید شده است.
نشانی: چهارراه ولی‌عصر (عج)، خیابان برادران مظفر شمالی، بن بست مهربان، مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران شماره تماس ۶۶۴۸۶۹۲۹

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه