جستجو

تمدید مهلت ثبت‌نام در فراخوان جشنواره‌ی تئاتر «سوره» اعلام شد.

■ مهلت: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ■

مهلت ثبت‌نام برای حضور در «بیست و پنجمین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره» با توجه به استقبال گسترده و تقاضای مکرر هنرمندان تا پایان بهمن‌ماه تمدید شد.

بر این اساس، متقاضیان حضور در «بیست و پنجمین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره» (در تهران و استان‌ها) تا پایان روز شنبه ۳۰ بهمن‌ماه فرصت دارند تا مشخصات نمایش‌نامه‌ی یا طرح خود را برای بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی در سایت مؤسسه سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir ثبت کرده و کد رهگیری دریافت کنند.
گفتنی است نمایش‌نامه‌های پذیرفته شده از استان‌ها در بخش صحنه‌ای حتماً باید مراحل تولید خود را از طریق مراکز استانی حوزه هنری طی کرده و همچنین برای بازبینی به جشنواره‌ی منطقه‌ای نیز معرفی شوند.
یادآور می‌شود زمان برگزاری جشنواره‌ی مناطق، دهه‌ی سوم اردیبهشت‌ماه سال آینده و زمان برگزاری جشنواره‌ی سراسری ۱۷ تا ۲۳ تیرماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع از متن فراخوان «بیست و پنجمین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره» می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به نشانی www.hhsahneh.ir  مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۸۴۱۷۲۴۱۳ تماس حاصل فرمایند.
همچنین برای دریافت متن فراخوان میتوانید اینجا را کلیک کنید.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه