جستجو

فراخوان پنجمین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی ایران در گذار آثار و اندیشه ها تمدید شد.

  • مهلت: تمدید تا ۱ شهریور ۱۳۹۷

 دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اولین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی خود را با عنوان «معماری و شهرسازی انسان گرا» در آذر ماه ۱۳۹۲ برگزار نمود. در راستای تداوم این حرکت ارزشمند، کنفرانس های ملی «نظریه های نوین در معماری و شهرسازی» در مهرماه ۱۳۹۳ و کنفرانس ملی «فرهنگ، کالبد و محیط در معماری و شهرسازی» در آذرماه ۱۳۹۴ و کنفرانس ملی «معماری و شهرسازی، پایداری و تاب آوری: از آرمان تا واقعیت» در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار گردید. هم چنین برگزاری سه دوره همایش دانش آموختگان دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با هدف همبستگی و تبادل اطلاعات بین اعضای خانواده بزرگ معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در کارنامه فعالیت های این دانشکده به چشم می خورد، که آخرین دوره از این سلسله همایش ها در مهرماه ۱۳۹۵ با عنوان “از پنداره ها تا پدیده ها” برگزار گشت.

اکنون نیز پس از برگزاری موفق چهار دوره کنفرانس ملی سه دوره همایش دانش اموختگان و با توجه به استقبال گسترده از همایش های پیشین، پنجمین کنفرانس ملی معماری وشهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با عنوان «معماری و شهرسازی ایران در گذار آثار و اندیشه ها» در بیست و شش ام مهرماه ماه ۱۳۹۷برگزار می گردد. بر همین اساس، از پژوهشگران ارجمند دعوت می گردد تا همانند همایش های پیشین، با ارسال مقاله و شرکت در این کنفرانس، بر غنای علمی آن بیافزایند. امید است با حمایت محققان و صاحب نظران عزیز، بتوان گامهای استواری در جهت ارتقای سطح علمی جامعه معماری و شهرسازی کشور افزود.

≡ محورهای کنفرانس

  • شناسائی ارزش های فرهنگی-اجتماعی و هویت ساز معماری و شهرسازی در گذر زمان
  • نقد و بررسی آثار و تجربه های معماری و شهرسازی ایرانی-اسلامی
  • شناسائی ارزش های معماری و شهرسازی ایرانی-اسلامی
  • بررسی آثار معماری و شهرسازی اسلامی در رابطه با اندیشه های معماری و شهرسازی ایران
  • توجه به مناسبت های فضاهای معماری و شهری (برای معلولین، کودکان و…) با به کارگیری ارزش های معماری اسلامی
  • شناسائی، نقد و بررسی آثار و اندیشه های تاثیرگذار در شکل گیری معماری و شهرسازی ایران

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه