جستجو

≡ جلسه داوران جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما برگزار شد. ≡

■ جشنواره ای برای فرهنگ سازی در صنعت خودرو و پیوند صنعت و هنر ■
■ جلسه دبیران و داوران جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما در دبیرخانه جشنواره برگزار شد. ■

■ به گزارش روابط عمومی جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما، مجتبی خشایارفرد؛ رییس جشنواره در این جلسه گفت: مهمترین هدف این جشنواره تلفیق و پیوند صنعت و هنر و آشتی صنعت با هنر است و اگر ارتباط بین صنعت و هنر برقرار شود، در مرحله بعد جریان اقتصاد هنر هم تقویت خواهد شد.
■ خشایار فرد افزود: هنر و صنعت می توانند روابط متقابلی داشته باشند و تداوم این جشنواره می تواند تاثیرگذار باشد. جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما تلاش می کند که توجه صنایع خودروسازی را بیش از گذشته به اهمیت و ضرورت هنر در صنعت جلب کند و بی تردید هنرهای تجسمی می تواند خدمات موثری در صنعت از جمله صنعت خودرو داشته باشد. این جشنواره می تواند در زمینه خودرو فرهنگ سازی کند و این فرهنگ سازی به تداوم جشنواره بستگی دارد بنابراین تلاش می کنیم پس از این دوره جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما، برنامه ریزی دوره دوم جشنواره آغاز شود.
■ فریبا اباذری؛ دبیر جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما نیز در این جلسه گفت: در عنوان جشنواره، دوره نخستین استفاده نشده است، پس از برگزاری جشنواره در این دوره و انجام همه برنامه‌های اعلام شده در فراخوان، برای دوره بعدی جشنواره برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری قطعی انجام خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با پایان جشنواره برای دوره آینده برنامه‌ریزی کنیم.
■ کامبیز درم بخش؛ عضو هیات انتخاب و داوری کاریکاتور این جشنواره در این جلسه گفت: در انتخاب و داوری آثار سعی می شود که آثاری انتخاب شود که دارای خلاقیت و ارزش هنری باشد و با اهداف جشنواره و جریانی که جشنواره دنبال می کند هماهنگ باشد.
■ مجتبی آقایی؛ داور بخش عکس این جشنواره گفت: جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما صرفا هنری نیست و جنبه کاربردی هم دارد و به دنبال فرهنگ سازی است. بنابراین سعی می شود آثاری که از نظر اعتبار هنری در درجه بالایی باشند و از نظر کاربردی هم موثر باشند، انتخاب شود.
■ بهرام عظیمی؛ داور رشته کاریکاتور جشنواره نیز گفت: ضرورت دارد در برگزاری جشنواره از الگوهای موفق استفاده شود و نگاه حرفه ای در بخش های مختلف جشنواره از نظر محتوا واجرا دنبال شود. برگزارکنندگان و داوران این جشنواره حرفه ای هستند و تجربه های موفقی در جشنواره های هنری دارند.
■ مسعود زنده روح کرمانی؛ داور بخش عکس جشنواره با اشاره به فاصله هنر و صنعت گفت: متاسفانه بسیاری از صنعتگران از جمله صنایع خودروسازی نگاه و دغدغه فرهنگی لازم را ندارند و لازم است که با حرکت هایی فاصله صنعت و هنر کاهش یابد. زنده روح کرمانی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی و تبلیغات برای جلب مشارکت هنرمندان در جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما گفت: شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی امکان و فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی و ارتباط با هنرمندان است. لازم است که برای برگزاری جشنواره، چیدمان آثار و … برنامه ریزی شود تا نمایشگاهی متمایز و خلاقانه برگزار شود.
■ جاوید نیک پور؛ عضو هیات انتخاب و داوری بخش عکس جشنواره خودرونما نیز با تاکید بر استفاده از ظرفیت های شبکه های اجتماعی گفت: در بخش عکس می توان کارگاههایی را نیز با حضور عکاسانی که در زمینه عکاسی خودرو تجربه هایی دارند، برگزار کرد.
■ اعظم صباغ؛ مدیر اجرایی جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما نیز گزارشی از موارد اجرایی جشنواره بیان کرد.
■ «هفته نامه خودرو امروز» با هدف ترغیب هنرمندان حرفه ای به تولید آثار هنری ارزشمند در حوزه خودرو، خلق آثاری با نگاه ویژه به نقش خودرو در زندگی و کشف استعداد های هنری جوان و ویژه در حوزه صنعت خودرو و حمل و نقل جشنواره خودرو نما را در دو شاخه عکس و کارتون برگزار می کند و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا صبح نهم دی ماه امسال آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی www.carsfestival.com ارسال کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه