جستجو

فراخوان رقابت هنری صلح برای زیست مسالمت‌آمیز در کنار هم سال ۲۰۱۸ مرکز لویی فرانسیوس منتشر شد.

■ مهلت: ۵ اسفند ۱۳۹۶ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو در ایران، مرکز لویی فرانسیوس که سالانه رقابت هنری برگزار می‌کند، برای رقابت هنری امسال، موضوع «صلح برای زیست مسالمت‌آمیز در کنار هم» را برگزیده است. این رقابت از ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز شده و در ۲۴ فوریه ۲۰۱۸ پایان می‌پذیرد.

■ هدف این برنامه، ترویج فعالیت‌های هنری میان کودکان و جوانان سراسر جهان و با امید متحد ساختن آنان در فعالیتی بین‌المللی است.

تمام آثار، چه برنده بشوند یا خیر، در بایگانی این مرکز باقی می‌مانند و این مرکز می‌تواند از آن‌ها برای تمامی اهداف عملی که در چارچوب فعالیت‌های صلح  قرار دارند، اعم از (نمایشگاه، ابزارهای ارتباط جمعی و …) بهره ببرد.

مقررات این رقابت به شرح زیر است:

تمامی افراد بین ۳ تا ۲۵ سال می‌توانند در این رقابت شرکت کنند و شرکت‌کنندگان به ۵ گروه سنی (۳-۵، ۶-۹، ۱۰-۱۳، ۱۴-۱۷ و ۱۸-۲۵) تقسیم می‌شوند.

از هر شرکت کننده تنها یک اثر پذیرفته می‌شود.

در پشت هر اثر باید برچسب شناسایی (شناسنامه اثر) به‌درستی چسبانده شود، در غیر این صورت، اثر به رقابت راه نمی‌یابد.

شرکت‌کنندگان باید به هر اثر متن توضیحی ضمیمه کنند که فرایند آفرینش آن را توصیف کند.

تنها آثار روی سطح صاف و مواد انعطاف‌پذیر، پذیرفته می‌شوند (آثار سه‌بعدی و بر روی چوب از رقابت حذف می‌شوند).

آثار باید به « Centre pour l’UNESCO Louis François» فرستاده شوند (هزینه پست با فرستنده است). توجه داشته باشید که ما توصیه می‌کنیم ارزش بسته را «کمتر از ۱۰ و بیشتر از ۲۰ یورو» اعلام نکنید و درباره محتوای بسته توضیحی بنویسید تا در گمرک فرانسه مشمول جریمه یا مالیات نشود. این مرکز برای دریافت کار هنری هیچ جریمه یا مالیاتی را نمی‌پردازد.

شرکت‌کنندگانی که معیارهای بالا را نادیده بگیرند از رقابت حذف می‌شوند. همچنین شرکت‌کنندگان نباید در آفرینش آثارشان مرتکب جعل یا سرقت هنری شوند.

آخرین مهلت ارسال آثار ۲۴ فوریه ۲۰۱۸ است.

فرایند انتخاب برنده:

در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۸، هیئت ژوری آثار را بررسی می‌کند تا نامزدها و ۱۰۰ برنده را بر اساس توجه به موضوع و ارزش و مهارت هنری انتخاب کنند.

جوایز:

به سه برنده هر دسته یک مدال (با روکش طلا، با روکش نقره و برنز) و یک گواهی اهدا می‌شود. به دیگر برنده‌ها نیز یک مدال برنز و یک گواهی اهدا می‌شود.

جایزه برنده به هیچ وجه قابل تبدیل به پول نقد و یا هدیه دیگری نیست.

نمایش آثار هنری

آثار نامزد شده و برنده در رویدادی به نمایش درخواهندآمد. این آثار در سرتاسر فرانسه و خارج از فرانسه به نمایش درخواهند آمد.

اعلام نتایج

برندگان از طریق پست مطلع می‌شوند و در ۱۰ آوریل  ۲۰۱۸، نتایج در وب‌سایت و صفحه فیسبوک این مرکز اعلام می‌شوند.

تحویل جوایز

برندگان جوایزشان را در مراسمی در روز ۲ ژوئن و در رویداد بین المللی «Graines d’artistes du monde entier» و در «Espace Argence» در شهر تروای فرانسه دریافت می‌کنند. در صورتی که برنده نتواند در مراسم شرکت کند، جایزه به آدرس فرستنده اثر هنری فرستاده می‌شود. این مرکز مسئولیتی برای رهگیری و اطمینان یافتن از دریافت بسته‌ها ندارد. این مرکز مسئولیتی برای سرقت یا گم شدن بسته‌ها نیز ندارد. این مرکز نمی‌تواند در صورت گم شدن یا دزدیده شدن جایگزینی را به برنده اهدا کند.

شرکت‌کنندگان حق کپی‌رایت آثارشان را به مرکز اهدا می‌کنند و این مرکز می‌تواند از آن‌ها در نمایشگاه‌ها و یا به‌شکل الکترونیک استفاده کند.

شایان ذکر است شرکت‌کنندگان باید به‌طور مستقیم با آدرس اعلام شده مکاتبه کنند. کمیسیون ملی یونسکو هیج مسئولیت و دخالتی در فرایند معرفی و ارسال آثار ندارد .

آدرس این مرکز: ۲ Rue Montée St Pierre Bp 279, 10000 Troyes, France

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه