جستجو
فراخوان اولین جشنواره سراسری دیوارنگاری شهر یاسوج

فراخوان اولین جشنواره سراسری دیوارنگاری شهر یاسوج منتشر شد.

  • مهلت: ۴ تا ۸ مهر ۱۳۹۸
  • انتخاب آثار: ۶ تا ۹ مهر
  • برگزاری: از ۱۳ مهر به مدت ۶ روز
  • محل برگزاری: یاسوج

اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج با موضوعات آزاد و ویژه جهت ارتقای کیفیت جلوه های بصری شهر یاسوج و بهره گیری از توانایی هنرمندان سراسر کشور منتشر شد. این رویداد با تشکیل کمیته سیما و منظر شهری در شهرداری یاسوج، توجه به موضوعات زیباسازی جدی تر شده است و بر همین اساس اولین جشنواره ملی دیوارنگاری در شهر یاسوج برگزار می شود.

موضوعات جشنواره

«شهر خوب، شهروند خوب»، «مقاومت و پایداری» و «هویت بومی و انتقال فرهنگ سنتی منطقه» از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ مهرماه در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

محل های اجرا و نحوه ثبت نام

در این جشنواره ۳۴ بدنه شهری که توسط تیم کارشناسی کمیته سیما و منظر شهر یاسوج انتخاب شده است به فراخوان گذاشته شده است و هنرمندان می توانند، آثار خود را جهت انتخاب و شرکت در فراخوان به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رشته های مورد پذیرش:

  • رشته‌های نقاشی، طراحی گرافیک و دیگر رشته‌های مرتبط

این جشنواره با هدف خلق آثار بدیع و به منظور ارتقای کیفیت جلوه های بصری شهر یاسوج، معرفی ظرفیت های گردشگری و موقعیت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی فرصت مغتنمی برای ایجاد تعامل و رقابت میان هنرمندان سراسر کشور خواهد بود.

لینک های مرتبط

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه