جستجو

فراخوان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۳۹۶ منتشر شد.

■ مهلت: ۱۵ تا ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ■

■ بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه در راستای انتخاب نخبگان و ارج نهادن به علم اندوزان از نیمه دوم مهرماه ۱۳۹۶ آغاز می گردد لذا کلیه متقاضیان می توانند به مدت دو هفته تا پایان مهره ماه سال جاری ضمن مطالعه دقیق آئین نامه و اصلاحیه آن بهمراه شیوه نامه با درج مستندات مورد نظر در بخش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نسبت به شرکت در جشنواره اقدام نمایند.

■ امیر لـله گانی مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از آغاز رسمی فرایند برگزاری بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال ۱۳۹۶ خبر داد.
■ مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت ضمن اعلام این خبر گفت؛ جشنواره دانشجوی نمونه هر ساله بصورت مشترک بین وزارت بهداشت و علوم و با شرکت دانشجویان واجد شرایط  در دانشگاههای دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وازرتین ،پیام نور و فرهنگیان برگزار می‌گردد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.nemooneh.saorg.ir  از ۱۵ لغایت ۳۰ مهر ماه نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند. داوری مرحله دانشگاهی در آبان ماه و داوری مرحله کشوری تا پایان آذر انجام می‌شود همچنین تلاش می شود اختتامیه در اوایل بهمن ماه برگزار گردد.
للـه گانی اضافه کرد؛ برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه با هدف ایجاد ایجاد الگوی مناسب دانشجویی، ایجاد مراتب معنوی و تشویق دانشجویان به فعالیت مستمر در عرصه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برای افزایش تحرک و شادابی اجتماعی و شناسایی استعداد های برتر علمی و فرهنگی بین دانشجویان صورت می پذیرد و هر سال تلاش می شود با استفاده از تجربیات سنوات قبل فرایند برگزاری برای متقاضیان تسهیل گردد. وی همچنین بیان نمود در سال جاری برای دانشگاه های وزارت بهداشت متممی با همین هدف به آئین نامه افزوده خواهد شد.
مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید بر برگزاری با شکوه جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری، ارتقای شاخص های کمی و کیفی را از اهداف این دوره ذکر  نمود که دستیابی به آن را در گرو مشارکت فعال دانشگاهها، اطلاع رسانی و فضا سازی مناسب و همچنین تشویق و ایجاد انگیزه در دانشجویان ذکر نمود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه