جستجو

فراخوان بین المللی گرنت موزیلا به به رسانۀ خلاق در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است.

■ مهلت: ۱۰ دی ۱۳۹۶ ■

شرکت موزیلا، هرساله در راستای جلب توجه و در مسیر تبیین هویت خود رقابت هایی را برگزار می کند. اگر خاطرتان باشد، یکی دو سال قبل، رقابتی بین المللی برای طراحی لوگوی جدید این شرکت برگزار کرد. اما امسال موزیلا برنامه دیگری دارد.

≡ موضوع مسابقه

به گزارش فستیوارت و بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین، امسال موزیلا بخشی از برنامه کمک به رسانه های خلاق خود را، در زمینۀ حفظ حریم خصوصی و امنیت در فضای آنلاین سرمایه‌ گذاری کرده است و برای شرکت در برنامۀ «اهدای گرنت موزیلا به به رسانۀ خلاق در سال ۲۰۱۸» متقاضی می‌پذیرد. درواقع موزیلا به دنبال هنرمندان، تولیدکنندگان رسانه‌ها و داستان‌پردازانی است که باورِ لزوم حفظ حریم شخصی بر روی فضای وب را به اشتراک می گذارند و از هنر خود برای ایجاد آگاهی در مورد نظارت، ردیابی و هک استفاده می‌کنند.

≡ هزینه شرکت در مسابقه

■ رایگان می‌باشد.

≡ جوایز

■ در این برنامه، جوایزی به ارزش ۱۰ تا ۳۵ هزار دلار به فیلم‌ها، برنامه‌ها، داستان‌سرایی و سایر اشکال رسانه‌ای که به موضوعاتی نظیر نظارت جمعی و از بین رفتن (فرسایش) حریم خصوصی آنلاین می‌پردازند، اعطا خواهد شد.

≡ موزیلا به دنبال چیست؟

ما به دنبال حمایت از تولید کنندگان کار در وب، و یا در حوزۀ وب برای عموم مردم هستیم. تولیدکنندگان باید متوجه نگرانی و دغدۀ موزیلا نسبت به اینکه ارتباطات خصوصیِ شهروندانِ اینترنتی (استفاده کنندگان از اینترنت) به طور فزاینده ای تحت نظارت و کسب درآمد شرکت‌های بزرگ درآمده است، باشند.
از آنجایی که ما در دوران فناوری‌های دیجیتالی به سر می‌بریم و هر لحظه که بخواهیم، اطلاعات بسیار زیادی در دست داریم، موزیلا نقش تولیدکنندگان محتواهای رسانه را در جهت منافع عمومی حیاتی ارزیابی می‌کند؛ و از حقوق شهروندان اینترنت که توانایی و کنترل زندگی دیجیتالی خود را دارند، دفاع می‌کند.
به عنوان مثال چنین موضوعاتی را در نظر بگیرید: یک افزونه مرورگر منبع‌باز (اُپن سورس) در اختیارتان قرار گرفته و می‌توانید ببینید که فیس بوک به چه میزان دربارۀ شما می‌داند و چقدر اطلاعات دارد.

≡ دانلود ها

  • ■ راهنمای شرکت در مسابقه

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه