جستجو

فراخوان بین المللی معماری وبسایت پلت‌فرم معماری آینده در سال ۲۰۱۸ برای گردآوری ایده منتشر شد.

■ مهلت: ۱۹ دی ۱۳۹۶ ■

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در معماری آنلاین، وبسایت «پلت‌فرم معماری آینده» از طریق سومین فراخوان جذب ایده‌ها، از معماران خلاق نوظهور که روی پروژه‌هایی قابل انطباق و ایده‌هایی برای آینده‌ی معماری کار می کنند، دعوت می‌کند تا در «برنامه‌ی معماری اروپا» در سال ۲۰۱۸ حضور داشته باشند. «پلت‌فرم معماری آینده» ، پلت‌فرمی کلیدی برای تبادل و ایجاد ارتباطات برای معماری اروپا است و برخی از مهم‌ترین رویدادهای معماری اروپا را پوشش می‌دهد. پلت‌فرم موزه‌های معماری، جشنوار‌ه‌ها، تولیدکنندگان، ناشران، آژانس ها، موسسات علمی و متخصصین نوظهور چند رشته‌ای را به راحتی پیوند می‌دهد و پروژه‌های مشترکی تعریف می‌کند.

■ برنامه‌ی معماری اروپا از استعدادهای نوظهور دعوت می‌کند تا بدین وسیله با بیست موسسه‌ی معماری در سراسر اروپا همکاری داشته باشند و بتوانند آثار خود را به مخاطبان بیشتری ارائه دهند. برنامه‌ی معماری اروپا در سال ۲۰۱۸ مجموعه‌ای از فعالیت‌های به هم پیوسته است که شامل سه نمایشگاه، پنج کنفرانس، چهار دوره سخنرانی، کارگاه و مدرسه تابستانی به همراه انتشار آثار و فعالیت‌ها است.

■ کلیه‌ی درخواست‌ها در وبسایت پلت‌فرم معماری آینده منتشر خواهند شد. تمامی این درخواست‌ها توسط اعضا، فارغ التحصیلان معماری آینده و عموم قضاوت خواهند شد. از پروژه‌های برتر دعوت خواهد شد تا ایده‌های خود را در کنفرانس بنیان معماری آینده درموزه‌ی معماری و طراحی در لیوبلیانا ارائه کنند، جایی که اعضای معماری آینده از میان شرکت کنندگان اعضایی را برای همکاری در پروژه‌هایشان انتخاب خواهند کرد. پلت‌فرم هزینه‌ی سفر (در داخل اتحادیه‌ی اروپا) و هزینه‌های اقامت برای منتخبان کنفرانس را پوشش می‌دهد.

■ اعضای پلت‌فرم هزینه سفر در داخل اروپا و هزینه های اقامت را پوشش می‌دهند و به شرکت‌کنندگان مدعو، پاداش افتخاری اعطا خواهد شد.

≡ چه کسانی می توانند ثبت نام کنند؟

■ این فراخوان برای معماران تازه‌کار، معماران منظر، برنامه‌ریزان شهر، طراحان، مهندسان، هنرمندان، مدیران و … که تخصص حرفه‌ای مبتنی بر آینده‌ی معماری و محیط‌های زیست داشته باشد قابل ثبت‌نام است.

≡معیارهای متقاضیان:

۱) ایده‌ی مربوط به معماری یا توسعه‌ی شهری متقاضی لازم است که مستقلاَ و پس از فارغ‌التحصیلی و در طی دو سال صورت گرفته باشد.

۲) متقاضی اثر خود را به طور عمومی و مستقیما ارائه داده یا منتشر کرده باشد.

۳) اثر متقاضی هنوز به طور رسمی توسط موسسه یا ناشری معرفی یا نقد نشده باشد.

۴) متقاضی در رویداد‌های قبلی «معماری آینده» شرکت نکرده باشد.

پایان زمان ثبت درخواست‌ها:۸ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۹ دی ۱۳۹۶)

زمان کنفرانس: ۱۴ الی ۱۷ فوریه ۲۰۱۸ (۲۵ الی ۲۸ بهمن ۱۳۹۶)

برنامه معماری اروپا: ۱۸ فوریه الی ۳۱ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۹ بهمن ۱۳۹۶ الی ۹ ابان ۱۳۹۷)

■ برای ثبت نام در این رقابت، اینجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه