جستجو
پوستر فراخوان مسابقه پوستر روز تایپوگرافی ۲۰۱۷

فراخوان خوشنویسی، نقاشیخط و تایپوگرافی ارادت قلم توسط بزج میلاد منتشر شد.

■ مهلت: ۷ آبان■

برج میلاد تهران و گروه فرهنگی هنری سِدنا با همکاری پایگاه هنری نقطه الف به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام) نمایشگاه بزرگ خوشنویسی، نقاشیخط و تایپوگرافی با نام ارادت قلم با حضور ۱۰۰ نفر از اساتید و هنرمندان کشور برگزار می کند.

موضوع آثار

موضوع آثار این نمایشگاه در بخش های مختلف آیات، روایات، احادیث، اسامی، القاب، اشعار و… با محوریت امام حسین(ع) شهدای کربلا و واقعه عاشورا است.

ابعاد آثار

که به علت محدودیت فضا حداکثر اندازه اثر با قاب باید ۵۰ در ۷۰ سانتی متر می باشد.

هنرمندان

خطوط کوفی، ثلث، نسخ، تعلیق، نستعلیق، شکسته، کرشمه، معلی، سفیر و… می‌توانند در این نمایشگاه آثار خود را به نمایش عموم قرار دهند.

با پایان یافتن مهلت ارسال آثار در صورتی که حجم آثار دریافتی بیش از حد ظرفیت نمایشگاه باشد، آثار به صورت گزینشی انتخاب خواهند شد.

هزینه شرکت در نمایشگاه

هزینه شرکت در این نمایشگاه رایگان است.

جوایز

به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت در نمایشگاه اعطا می شود.

شرکت در رقابت

علاقمندان به حضور در این نمایشگاه می توانند آثار خود را تا هفتم آبان ماه به دبیر خانه نمایشگاه ارادت قلم ارسال کنند. برای حضور در این رویداد تصویر اثر خود و مشخصات خود را در تلگرام به شماره ۰۹۱۹۷۲۶۸۷۱۲ ارسال کنید. این نمایشگاه ۱۴ آبان ماه در رواق هنری برج میلاد تهران افتتاح می شود.

منبع خبر: هنر آنلاین

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه