جستجو

فراخوان دومین رویداد هنری درختستان توسط سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری انجمن هنرمندان مجسمه ساز منتشر شد.

■ مهلت: ۲۵ بهمن ■

به گزارش روابط عمومی و‌ اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رویداد هنری درختستان که با هدف استفاده از توان هنرمندان برای جلب توجه شهروندان به موجودیت درختان و اهمیت ارزش ماهیتی آنها طراحی شده است.
گفتنی است هنرمندانی که مایل به شرکت در این رویداد هنری هستند می بایست طرح پیشنهادی خود را در قالب تصویر ماکت، طراحی و یا شرح ایده به همراه رزومه کاری، حداکثر تا تاریخ ٢۵ بهمن ماه به ایمیل انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران به آدرس anjoman1392@yahoo.com با ذکر عنوان (مربوط به فراخوان درختستان) ارسال نمایند.
علاوه بر این هنرمندان می توانند تصویر درخت مورد نظر خود را (واقع در محدوده چهارراه ولیعصر تا میدان تجریش) به ضمیمه ارسال نمایند و در عین حال از متریال ها و شیوه های مختلف بیانی در اجرای آثار استفاده نمایند.
لازم به ذکر است به منظور حفظ کلیت موجود درختان، هنرمندان تنها مجازند حداکثر ۱۵% از حجم آن را کاهش دهند.
گفتنی است تمرکز این دوره درختستان بر درختان بریده شده خیابان ولیعصر خواهد بود که به دلیل خشکیدگی، فرسودگی، رشد کج و… در دوره های متناوب از چرخه حیات خارج شده اند؛ توجه به کیفیات نمادین آنها و استفاده از قابلیت های رسانه مجسمه در جهت بازیابی هویت ارزشمند این درختان از اهداف این پروژه هنر شهری است.
علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه واقع در خردمند جنوبى ،کوچه نوشهر، پلاک ١۵، طبقه اول _ انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران ارسال کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه