جستجو
فراخوان رقابت بین المللی سکونتگاه جهانی World Habitat ۲۰۲۲ منتشر شد.

فراخوان رقابت بین المللی سکونتگاه جهانی World Habitat ۲۰۲۲ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

■ رویداد World Habitat با همکاری UN-Habitat با هدف یافتن بهترین راه حل ها برای مسئله سکونت در سراسر جهان برگزار می شود. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دربافت هزینه‌های ارزی، ترجمه متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمام افراد آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ پروژه های مسکن مناسب و مقرون به صرفه از سراسر جهان در این رویداد پذیرفته می شود.
■ پروژه های ارسالی می توانند در دست اجرا باشند و یا نهایتا در ده سال گذشته ساخته شده باشند.همچنین طراحی هایی که هنوز به مرحله اجرا نرسیده باشند پذیرفته می شوند.
■ طرح ها می بایست راه حل های عملی، نوآورانه و پایدار باشند برای مسائل مربوط به مسکن فعلی که کشورها در سرتاسر جهان با آن مواجه هستند.
■ افراد باید راه حل تغییر و انطباق دادن مسکن های کنونی برای سازگاری با اهداف پروژه و راه حل برای مسکن هایی که در حال اجرا هستند و تکمیل شده اند ارائه نمایند.
■ افراد می بایست اصطلاح زیستگاه را از منظر گسترده ای در نظر بگیرند و همچنین مزایای دیگری مانند صرفه جویی در انرژی یا آب، درآمد، مشارکت اجتماعی، توانمند سازی جامعه و فرد، مزایای بهداشتی، ایجاد ظرفیت یا آموزش را به همراه آورند.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ جایزه طلا و ۱۰ هزار پوند اهدا می شود. همچنین هزینه های سفر و اقامت برای یک نماینده از هر پروژه برای حضور در مراسم جوایز پرداخت می شود.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه