جستجو
World Habitat Awards 2021

فراخوان رقابت بین المللی سکونتگاه جهانی World Habitat ۲۰۲۱ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

■ رویداد World Habitat با همکاری UN-Habitat با هدف یافتن بهترین راه حل ها برای مسئله سکونت در سراسر جهان برگزار می شود. این رویداد از سال ۱۹۸۵ با همکاری سازمان ملل متحد توسط سازمان جهانی به اجرا درآمده است. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی پورتفولیو + گرافیک فستیوارت» برای تهیه پورفولیوی حرفه‌ای و «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمام افراد آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ پروژه های مسکن مناسب و مقرون به صرفه از سراسر جهان در این رویداد پذیرفته می شود.
■ پروژه های ارسالی می توانند در دست اجرا باشند و یا نهایتا در ده سال گذشته ساخته شده باشند.همچنین طراحی هایی که هنوز به مرحله اجرا نرسیده باشند پذیرفته می شوند.
■ طرح ها می بایست راه حل های عملی، نوآورانه و پایدار باشند برای مسائل مربوط به مسکن فعلی که کشورها در سرتاسر جهان با آن مواجه هستند.
افراد باید راه حل تغییر و انطباق دادن مسکن های کنونی برای سازگاری با اهداف پروژه و راه حل برای مسکن هایی که در حال اجرا هستند و تکمیل شده اند ارائه نمایند.
■ افراد می بایست اصطلاح زیستگاه را از منظر گسترده ای در نظر بگیرند و همچنین مزایای دیگری مانند صرفه جویی در انرژی یا آب، درآمد، مشارکت اجتماعی، توانمند سازی جامعه و فرد، مزایای بهداشتی، ایجاد ظرفیت یا آموزش را به همراه آورند.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ جایزه طلا و ۱۰ هزار پوند اهدا می شود. همچنین پروژه های منتخب فرصتی برای به اشتراک گذاشتن رویکرد خود در سطح بین المللی خواهند داشت.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه