جستجو
SMACH.2021 – Art, Culture and History in the Dolomites

فراخوان رقابت هنری بین المللی SMACH ۲۰۲۱ منتشر شد.

مهلت: ۸ فروردین ۱۴۰۰

■ رویداد SMACH یک نمایشگاه بین المللی است که در سال ۲۰۱۲ شروع بکار کرده است. یک نمایشگاه دوسالانه در فضای باز که از تلفیق هنر و طبیعت پشتیبانی می کند و توسط انجمن فرهنگی SMACH برگزار می شود. این رویداد پنجمین فراخوان بین المللی خود را برای هنرمندان سراسر جهان اعلام نموده است. هدف این پروژه تهیه آثار هنری معاصر بر اساس کلمه «شکننده» است تا با استفاده از اثر به نمایش درآمده علاقه مردم محلی و بازدید کنندگان به شگفتی های طبیعی اطراف ما و به طور کلی، برای منطقه وال بدیا افزایش یابد. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی پورتفولیو + گرافیک فستیوارت» برای تهیه پورفولیوی حرفه‌ای و «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت در این مسابقه برای همه هنرمندان از سراسر جهان آزاد است.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ این رویداد تمرکز اصلی خود را روی کلمه “شکننده” قرار می دهد. ضعف و شکنندگی در دنیای ما به چه معناست؟ به هر حال ، شکننده بودن می تواند معنی زیادی داشته باشد.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ گروه هنری منتخب (در مجموع ۱۰ نفر) هرکدام ۲۰۰۰ یورو جایزه دریافت می کنند.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه