جستجو

فراخوان شرکت در هفدهمین کارگاه آموزشی آسیا اقیانوسیه درباره آموزش تفاهم بین الملل منتشر شد.

■ از زمان تأسیس مرکز آموزش تفاهم بین‌الملل در منطقه آسیا اقیانوسیه ( APCEIU)، این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی ظرفیت‌ساز پیرامون آموزش تفاهم بین‌الملل (EIU) برای مربیان اقدام کرده است.

■ هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، ترویج فرهنگ صلح از طریق آموزش است؛ چرا که اهمیت آموزش مربیان و معلمان برای ایجاد دنیایی پایدار و آرام، در اسناد مهمی همچون GCED (آموزش شهروند جهانی) و SDGs (اهداف توسعه پایدار) مورد تأکید قرار گرفته است.

■ کارگاه آموزشی آسیا اقیانوسیه درباره آموزش تفاهم بین‌الملل با هدف ارتقاء دانش، مهارت و تعهد شرکت‌کنندگان به آموزش تفاهم بین‌الملل (EIU) و آموزش شهروند جهانی (GCED)و همچنین توانمندسازی آنان در راستای طراحی و اجرای فعالیت‌های این دو برنامه در سطح ملی برگزار می‌شود.

■ همچنین اهداف این کارگاه عبارتند از:
≡ افزایش درک و دانش شرکت‌کنندگان پیرامون مفاهیم کلیدی و اصول EIU و GCED
≡ بررسی اساسی و عقلانی مسائل کنونی آموزش در راستای رشد و توسعه فرهنگ صلح و شهروند جهانی
≡ تقویت مهارت‌های کاربردی شرکت‌کنندگان در راستای طراحی و اجرای برنامه‌های EIU/GCED به‌طوری‌که این برنامه‌ها با شرایط محلی و ملی کشور مربوطه همسو باشند.

■ لازم به ذکر است که این کارگاه در سئول و اینجه، استان گانگوون، جمهوری کره در تاریخ ۲۸-۲۰ جولای ۲۰۱۷، به مدت ۹ روز، برگزار می‌شود.

■ سازمان‌های مشارکت کننده:
≡ سازمان‌های مورد حمایت وزارت آموزش و پروش جمهوری کره
≡ و با مشارکت: دفتر منطقه‌ای آموزش یونسکو در آسیا اقیانوسیه در بانکوک

■ شرکت کنندگان
۲۵≡ شرکت‌کننده از کشورهای عضو یونسکو در منطقه آسیا اقیانوسیه

■ انتخاب شرکت‌کنندگان:
≡ متقاضیانی که از سوی کمیسیون‌های ملی و یا شرکای APCEIU برای شرکت در کارگاه آموزشی معرفی می‌شوند باید تا تاریخ چهارشنبه، ۳۱ می ۲۰۱۷ فرم ثبت‌نام آنلاین را تکمیل کنند. پس از آن، کمیسیون‌های ملی و شرکای APCEIU نیز باید تا تاریخ ۳۱ می، توصیه‌نامه‌های مربوطه را به آدرس training@unescoapceiu.org ارسال کنند.

■ شرایط شرکت کنندگان:
≡ شرکت کنندگان یا باید در زمینه تعلیم و آموزش معلمان فعالیت داشته باشند و یا اینکه از لحاظ شغلی در جایگاهی قرار گرفته باشند که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم بر سیاست‌ها و برنامه‌های آموزش معلمان تأثیرگذار است.
≡ نسبت به اجرای فعالیت های EIU/GCED تا ۶ ماه پس از شرکت در کارگاه آموزشی متعهد باشند.
≡ به زبان انگلیسی (گفتاری و نوشتاری) مسلّط باشند.
≡ صلاحیت افراد معرفی شده توسط کمیته‌ای متشکل از متخصصان بین‌المللی مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه این بررسی تا تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۷ از طریق ارسال دعوت‌نامه به کاندیدهای منتخب اعلام می شود.
≡ تمامی منتخبین باید حداکثر تا تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۱۷ ثبت نام کنند. ثبت‌نام‌های انجام‌ شده پس از این تاریخ مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند.

 

مدارک مورد نیاز

  • نامه امضا شده از سوی کمیسیون‌های ملی که بیانگر تعداد و اسامی شرکت‌کنندگان باشد.
  • تکمیل و ارسال فرم ثبت نام آنلاین
  • رزومه فرد معرفی شده برای شرکت در کارگاه

■ در پایان از علاقه‌مندان دعوت می‌شود جهت ارائه درخواست شرکت در کارگاه با گروه علوم اجتماعی و انسانی کمیسیون به شماره ۲۲۲۶۱۳۹۸ تماس حاصل فرمایند و برای اطلاعات بیشتر فایل ضمیمه را مطالعه نمایند.

گروه علوم اجتماعی کمیسیون ملی یونسکو – ایران

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه