جستجو

فراخوان سومین دوره همایش شعر گویشی «مندیر» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک منتشر شد.

■ مهلت: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ■

سومین دوره همایش شعر گویشی مندیر با حضور شاعران لرنشین سراسر کشور با حضور استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، لرستان، بوشهر، بندرعباس، اصفهان، همدان و ایلام برگزار خواهد شد.

براساس فراخوان اعلام شده این همایش در دو بخش آزاد و آیینی برگزار خواهد شد و موضوعات بخش آیینی شامل فرهنگ و سنن ایلی، مهدویت و انتظار، عاشورا، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ومدافعین حرم است. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ۲۵ تیرماه است.

برای شرکت در همایش شعر گویشی«مندیر» محدودیت سنی وجود ندارد و قالب اشعار ارسالی آزاد است. هر نفر می‌تواند ۳ اثر به دبیرخانه جشنواره همراه با فایل صوتی ارسال کند.

اشعار رسیده به دبیرخانه در دوره‌های قبل و اشعار برگزیده سایر همایش‌ها داوری نخواهند شد و اشعار آزاد و آیینی مجزا داوری می‌شوند. حضور برگزیدگان در روز برگزاری همایش الزامی است.

علاقه مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی hamidi.mohamad۲۶۹۲@gmail.com و یا نشانی دبیرخانه: خوزستان، باغملک، خیابان شهید بهشتی، روبروی بانک صادرات، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک ارسال کنند. شماره تلفکس دبیرخانه: ۴۳۷۲۳۲۵۷-۰۶۱ و شماره‌های ۰۹۳۷۱۸۷۲۳۳۳ – ۰۹۱۶۳۳۵۹۳۸۶ آماده پاسخگویی به علاقه مندان حضور در این همایش هستند.

زمان و مکان برگزاری سومین دوره همایش شعر گویشی «مندیر» متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است، «مندیر» گویش بختیاری به معنی چشم به راه و منتظر است.

منبع خبر: http://www.iqna.ir

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه