جستجو
پوستر فراخوان دومین مسابقه بین المللی پژوهش، فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیست ها

فراخوان عکس و کارتون دومین مسابقه بین المللی «پژوهش، فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیست ها» توسط دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری  برگزار می شود.

■مهلت: ۳۰ آبان■

  • دبیرخانه شورای عالی عتف با هدف شناسایی دستاوردها، چالش ها و فرصت‏های حوزه پژوهش، فنّاوری و نوآوری از منظر هنرمندان عکاس و کاریکاتورنیست، دومین دوره مسابقه « پژوهش، فنّاوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیست ها» را در گستره بین المللی برگزار می کند.
  • به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ،  دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری با هدف شناسایی دستاوردها، چالش ها و فرصت‏های حوزه پژوهش، فنّاوری و نوآوری از منظر هنرمندان عکاس و کاریکاتوریست، دومین دوره مسابقه « پژوهش، فنّاوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیست ها» را در گستره بین المللی  برگزار می کند.
  • این دوره از مسابقه در دو رشته عکاسی و کارتون برگزار می شود که موضوع محوری آن «چالش ها و فرصت های موجود در پژوهش، فنّاوری و نوآوری» است.
  • موضوع‏ها و مضامین کلی مدنظر این دوره از مسابقه شامل فناوری و نوآوری مسئولانه، تجهیزات پژوهشی دانشگاه‏ها و پژوهشگاه‏ها، تعاملات بین المللی علمی دانشگاه‏ها و مراکز آموزش عالی، ارتباط دانشگاه ها و مراکز پژوهشی با کار و صنعت، پژوهش های غیرکاربردی، سهم پژوهش در تولید ناخالص داخلی، بهره‏ وری در پژوهش، پژوهشگران و بازار کار، مهاجرت دانش آموختگان و پژوهشگران، جایگاه پژوهش در بین مردم، فنّاوری و نوآوری در زندگی مردم، فنّاوری و نوآوری در مظاهر اجتماعی، شهری و روستایی، فنّاوری و آَسیب‏های اجتماعی، فنّاوری و بومی‏سازی، فنّاوری های نرم و نقش فنّاوری در تولید ثروت ملی است.

[irp]

  • گفتنی است  متقاضیان می توانند صرفا در یک رشته از رشته های عکاسی یا کارتون شرکت کنند و هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۵ اثر ارسال کنند.
  • از میان آثار رسیده به دبیرخانه، حداکثر ۱۰۰ عکس و ۱۰۰ کاریکاتور برای نمایش و چاپ در کتاب انتخاب می شود و در هر رشته ۵ نفر برتر معرفی و به هر یک علاوه بر لوح افتخار و کتاب نمایشگاه جوایزی اعطا خواهد شد، همچنین به تمامی هنرمندانی که آثارشان برای مسابقه برگزیده می‏شود، گواهی شرکت اعطا می‏شود.
  • آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان ۱۳۹۵ و زمان برگزاری نمایشگاه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ خواهد بود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه