جستجو

≡ فراخوان مسابقه داستان‌نویسی با محوریت «خلیج فارس» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب منتشر شد. ≡

■ مهلت: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ■

■ این مسابقه قرار است در قالب داستان کوتاه برگزار شود. در فراخوان این مسابقه که قرار است با عنوان «خلیج فارس، قطعه ای از پازل هویت ایرانیان» برگزار شود، پنج محور اصلی به عنوان سرفصل در ارتباط با «نسبت خلیج فارس با ایران» مطرح شده که به این شرح است:

۱٫ نسبت زندگی تک‌تک ایرانیان با خلیج فارس

۲٫ نسبت خلیج فارس با اقالیم متنوع ایران

۳٫ جایگاه خلیج فارس در هویت ملی ایرانیان

۴٫ نقش تاریخی خلیج فارس در ارتباطات بین المللی ایران با شرق و غرب

۵٫ اهمیت خلیج فارس برای مردم خطه جنوب ایران

بنا بر این فراخوان، ۱۰ داستان برگزیده این مسابقه در قالب یک مجموعه‌داستان منتشر و به نویسندگان برتر یک عدد سکۀ نیم‌بهار آزادی اهدا خواهدشد.

علاقه‌مندان تا پایان دهه فجر (۲۲ بهمن) سال ۱۳۹۶ فرصت دارند، داستان‌های خود را از طریق سایت شهرستان ادب به دبیرخانۀ مسابقه ارسال کنند.

پیش از این نیز موسسه شهرستان ادب در واکنش به مشکلات و مخاطرات محیط زیستی فراخوان «باغ ملی» را منتشر و با تجمیع آن ها کتابی را به چاپ رسانده بود. داستان‌های این مجموعه را محمدرضا بایرامی داستان‌نویس مشهور و برگزیده جایزه جلال گزینش کرده است. فراخوان نگارش داستان‌های محیط زیستی در اسفند ۱۳۹۵ منتشر شد و کتاب «ویلای کاکایی‌ها» محصول این فراخوان است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه