جستجو
فراخوان طراحی معماری سردر پارک علمی فناوری پردیس

 فراخوان طراحی معماری سردر پارک علمی فناوری پردیس با حمایت دانشگاه صنعتی شریف، پارک پردیس و بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

■مهلت: ۳ آذر■

مجموعه فن‌آورد اعلام کرده تلاش دارد امکان ایجاد فرصت عادلانه کسب موقعیت شغلی را در سطح جامعه رواج دهد و مسابقه طراحی معماری فن‌آورد یک مسابقه مهارت‌سنجی میان متخصصین این رشته است. از این رو امیدوار است به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مسابقات طراحی معماری بتواند بخش قابل توجهی از ماهرترین متخصصان طراحی معماری را شناسایی و به جامعه معرفی کند.

در این مسابقه تلاش می شود زمینه‌های پیوند جامعه متخصص و بازار کار حرفه‌ای فراهم شود.

فرآیند برگزاری مسابقه به شکلی در نظر گرفته شده است تا معمارانی که در فضای دانشگاه فرصت انجام پروژه‌های حرفه‌ای را نداشته‌اند، در دو مرحله و به کمک ارتباط دو سویه با اساتید خبره و کارفرما امکان بهره‌گیری حداکثری از توانایی‌ها و استعدادهایشان فراهم شود.

در فرآیند انجام این مسابقه، معماران می‌توانند با جامعه متخصص معماری نیز در یک گردهمایی چند روزه ارتباط موثری برقرار کنند.

شیوه اجرای مسابقه

مسابقه طراحی معماری فن‌آورد در دو مرحله(غیر حضوری-حضوری) برگزار می شود. در بخش نخست ابتدا باید علاقه‌مندان در سایت ثبت‌نام کنند. سپس تا سوم آذر ماه فرصت دارند طرح‌های خود را بر اساس شرایط و معیارهای مدنظر تهیه و به دبیرخانه تحویل دهند. پس از داوری آثار دریافتی توسط اساتید و نماینده کارفرما، گروه های برگزیده به مرحله دوم و حضوری دعوت می‌شوند تا در کارگاهی سه روزه به کمک نقد و بررسی آثار توسط هیئت علمی مسابقه و نماینده کارفرما طرح‌های خود را اصلاح و به عرصه ارزیابی نهایی بگذارند.

[irp]

چگونگی مراحل حضور در مسابقه

امکان ثبت‌نام از طریق سایت برای افراد حقیقی، گروه ها و مهندسین مشاور وجود دارد. ثبت‌نام بدون محدودیت سنی و رتبه علمی، برای همه فارغ‌التحصیلان رشته‌های معماری و رشته‌های وابسته و مرتبط، آزاد است و مسئله این دوره از رقابت‌ها طراحی سردر پارک فناوری پردیس است.

مرحله دوم ارسال آثار به دبیرخانه نهایتا تا سوم آذرماه است. مدارک مورد نیاز شامل یک لوح فشرده (شامل کلیه اطلاعات ذیل) و حداکثر دو برگ A2 چاپ شده بر روی صفحه فوم محتوی موارد زیر است :

پلان به مقیاس۵۰ : ۱
نما به مقیاس۵۰ : ۱
مقاطع به مقیاس۵۰ : ۱
تصاویر سه بعدی
شرح طرح‌مایه( concept ) و ایده های کلی طرح

داوری آثار دریافتی جهت حضور در مسابقه حضوری و اعلام فهرست اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت در تاریخ ۱۱ آذرماه انجام می‌شود.
حضور طراحان برگزیده در مسابقه سه روزه (۱۸،۱۷و۱۹ آذرماه) و معرفی طرح های برگزیده در مراسم اختتامیه (۲۰ آذرماه) خواهد بود.

منبع خبر: آنا

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه