جستجو

فراخوان نخستین جشنوارۀ موسیقی کلاسیک ایرانی در گیلان منتشر شد.

■ مهلت: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در ایرنا جشنواره یادشده در بخش موسیقی سازی در رشته های تار، سنتور، سه تار، عود، قانون ،کمانچه و نی و بخش آواز، در رده های سنی گروه الف : متولدین ۱۳۷۵به بعد، گروه سنی ب : متولدان ۱۳۶۷تا ۷۴و گروه ج : متولدان سال ۱۳۶۶ و قبل از آن تعریف شده است.
وی خاطرنشان کرد: گروه سنی الف، یک سومِ ردیف شامل دو دستگاه و یک آواز (به طور مثال، شور، سه گاه، ابوعطا)، گروه سنی ب : نصف ردیف به طور مثال ( شور، سه گاه، همایون، ابوعطا، دشتی) و گروه سنی ج، کل ردیف را باید اجرا کنند .
وی ادامه داد: گروه سنی الف و ب می توانند در صورت تمایل با اعلام آمادگی در فرم فراخوان، در بخش کل ردیف شرکت کنند.
مصباح افزود: شرکت کنندگان باید به یکی از روایت های معتبر و شناخته شده از ردیف موسیقی ایرانی(ردیف های میرزاعبدالله، آقا حسینقلی، صبا، دوامی و کریمی) که به طور رسمی منتشر شده است تسلط و احاطۀ کامل داشته باشند و بتوانند در تمامی دستگاه ها و آوازهای موسیقی کلاسیک ایرانی که در گروه سنی خود معرفی می نمایند، به اجرا بپردازند.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یاداور شد : علاقمندان می بایست آثار خود را تا تاریخ ۱۲بهمن ۹۶ به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
علاقه مندان به شرکت در جشنواره یادشده برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت انجمن موسیقی گیلان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

برای دانلود بروشور اطلاعات و فرم ثبت نام، اینجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه